středa 24. června 2015

pod sněhem.k

instagram.com/terkalovescoffee
konečně se ke mně dostala a konečně ji čtu. chodila jsem ji okukovat do knihkupectví velmi dlouho. vlastně se najednou začala objevovat na instagramu a mě začalo zajímat, o co vlastně jde. v knihovně ji počátkem jara ještě neměli, a tak jsem sáhla po jiných dílech mladé petry soukupové. a zdálo se mi to čtivé. vlastně se to četlo samo. stále jsem se v knihovně ptala, až mi ji před nedávnem přinesli na angličtinu. mojí mamuš zajímala taky, a tak jsem jí ji koupila k svátku. čte se to strašně dobře, ale zcela upřímně mám nesmírný problém s hlavními hrdinkami. hlavně s blankou. nesnáším ji! uvidíme, jak se to vyvrbí a zda změním názor. ale občas se mi chce vstoupit do děje a profackovat ji. 

musím si na léto postahovat nějaké filmy a seriály, abych měla na chalupě co na práci. knížek mám pěknou kupu. hlavně jsem dostala k narozeninám nového murakamiho. bezbarvý cukuru tazaki a jeho léta putování. ale musím ještě odbavit další dvě knihy z knihovny, dočíst pod sněhem a tajemnou řásnovku. a tak za týden se pustím do mého milého japonce. 

našim lvíčatům se na šampionátu příliš nedaří. budou bojovat o olympiádu. alespoň. // ve fotbalových kuloárech se spekuluje o tom, že petr čech už podepsal arsenalu. jsem ráda, že zůstane v londýně. a přesto mě mrzí, že si mourinho nechal toho belgického floutka a tuhle skvělou ikonu klubu a ještě skvělejšího gólmana nechal jít. jsem vděčná romanu abramovičovi za lidský přístup a pochopení toho, že čech třeba kvůli rodině z ostrovů úplně nechce, uvědomil si, kolik toho big pete pro klub udělal, mu dal tu možnost, aby ho koupil některý z anglických klubů. tak a teď budu mít fakt dilema. moje srdce/resp. kotník by mělo být stále pro chelsea. a nejspíš bude. ale už to není takový ten pocit mdlob štěstí, když blues vyhrávají. chybí mi tam ti velcí hráči. dobře, je tam terry. ale už chybí essien, opět drogba, čech, cudicini, lampard, robben, ševčenko, ballack, malouda, makelele. není tam už ani anelka, ferda či david luiz. nic není věčné.

nebe. peklo. ráj. téra

2 komentáře :

Plním si svůj sen řekl(a)...

Je na čase změnit funn club :) ARSENAL !!! Doma to jenom srší optimismem :

téra řekl(a)...

toho bohdá nebude, aby Téra měnila klub ;) Arsenal mi nikdy nevadil, v případě působení Čecha ho budu mít dokonce i ráda, ale Chelsea je stále jen jedna :)