sobota 20. června 2015

život slaměné vdovy začíná.

už pár dní žiju sama. jde to. ale smutno mi je. zatím jsem byla celý týden tak busy, že jsem to neměla šanci zaregistrovat. včera to na mě trošku padlo. ve středu jsem skončila v práci fakt brzy. školkové děti měly zahradní slavnost, a tak jsme neměly angličtinu. udělala jsem si radost jahůdkama a v podvečer šla na kávu s jiřinkou. ta mi přinesla další jahodové potěšení, takže nic nebylo tak smutné, jak by se mohlo zdát. čtvrtek na mě padla únava, samota a stesk. ale kvůli trošce toho stýskání nevezmu všechna svá rozhodnutí hnedle zpět. nejela jsem nakonec s mými seniory opékat, poněvadž mi nebylo do skoku, a šla jsem k našim povídat a koukat na mladé angličany a mladé portugalce, jak si proti sobě kopou na euru do jednadvaceti let. a včera dámská jízda v dannyho kavárně. ali přišla s plánem řecka. ale já budu letos ráda, že jsem. a tak jsme se rozhodly na zavedení tradice každé léto trošku spolu. a vyrazíme v srpnu k míše na chalupu. bavily jsme se ájinými storkami, ačkoli to na první pohled fakt veselé je no jela jsem obcí 170, na videu to byla jen čmouha. říkala jsem si, jaký borec se mě to tak drží... tak jdu do správního řízení. // v knihovně výprodej knih. tak jsem si jich pět přinesla. a rovnou se pustila do románků svého mládí od lenky lanczové. občas se chvíli nepřemýšlet musí. největší radost ovšem mám z tajemství řásnovky od jaroslava foglara. nečetla jsem. těším se. protože foglar je můj oblíbený. // jdu zabalit dárky pro mum a tonyho a uháním na víkend na chalupu. dobít se energií. číst. spát. dýchat. tesknit. a užít si poslední dny své třicítky. téra

Žádné komentáře :