pondělí 20. července 2015

17/7

17.7.// letos poprvé jsem se byla koupat. Jeli jsme se koupat na písák a stále jsem měla v duchu vidinu toho, že můj psí kámoš bude plavec. Sprcha je pro něho utrpení a jsem-li v bazéně, couvá pryč. Říkala jsem si, že jeho závislost na mě je však větší, a že vlezu-li do větší vody a poplavu od břehu, stesk ho přemůže a skočí za mnou. Voda ho nelákala. Badboy ho vzal metr od břehu, to si doplaval, ale kašlal jak zběsilý. A poté seděl u mě na ručníku, anebo obíhal okolní lidi a přátelil se se psy. Pak si stoupl do vody tak, že mu dosahovala voda ke kolínkům, ale klepal se u toho a shledal, že nejlepší místo je stejně na ručníku. Já si dala čtyřikrát příjemnou plavbu k ostrovu a zpět. Včera jsem měla tenisový trénink s taťkou a zítra se chystám na další a nějaký ten setík se sis. Kdybych trénovala už od mládí, kde já mohla být. Haha. // žítkovské bohyně. Nevím, zda mě to bude bavit až do konce. // roky pod psa od markuse zusaka. Čtivé, ale připadá mi to spíš jako parodie na adriana molea. Asi musím číst dál. Zlodějku knih mám doma, ale upřímně? Víc než pár stránek jsem nepřečetla. Musím zkusit film. // v neděli jsem se dívala na hobita. A pak mi klient vaří kávu, dělá pěnu, servíruje a říká ten obrazec na pěně, to je nějaká krajina. Viděla jste Pána prstenů? – já: ne. Ale včera jsem se dívala na Hobita. – on: takže víte, o čem mluvím! ### jedu si 9. a 10. sérii criminal minds. Opáčko neuškodí. ### zítra káva s apčou. A pak mi Anet zkrátí vlasy. Jak je stále nosím takový ten messy bun tak je mám slušně poničené. Protože v tom i spím. Ale v rámci toho vedra, které venku panuje, je to nejvíc svěží spaní. Lol. // znáte takový ten pocit, když někoho znáte, ale máte pocit, že vlastně neznáte? Divný. Téra

Žádné komentáře :