pondělí 20. července 2015

20/7

jsem na skok doma. na konci srpna mi končí řidičák, tak jsem si šla vyřídit na úřad žádost o nový. zbytečně. neměla jsem s sebou fotku. v době, kdy mě na pas i občanku fotí na místě, se totéž neděje u řidičáků, příští týden nové kolo. &&& v noci se mi špatně spalo. teplo. rozhýkaní sousedi. vrátila se z dovolené sousedka z hysterickým smíchem, a brzy po ránu rozjela svůj ječák marcelka. jednoduchá sousedka s papíry na hlavu, která jen ječí. huh. #dobréránotéro // v sobotu tenis, v neděli kolo. zastihla nás cestou zpět nevídaná bouřka. popadala kupa stromů. myslím, že těm stromům jsme se vyhnuli o pět minut. // mám kratší vlasy. cca o deset čísel. z toho pak lehkou hlavu. plnou těžkých myšlenek. to je oxymoron, panečku. // a já sakra nevím. téra

Žádné komentáře :