pátek 10. července 2015

6.7.

6.7. // antibiotika mi zabírají. Jen ten otok je pořád dost velký, z čehož nejsem moc šťastná. Ale mám se ještě několik dní léčit, tak snad už mi zase začne lymfa pumpovat a noha na omak přestane bolet. // takže to bychom měli trošku těch nemocí! // v neděli líný den. Jako posledních pár dní. Společnost mi opět dělali tony&sis. Sis pravila víš, jak si některé ženy vybírají partnery dle svých otců? tak já si ho vybrala dle své sestry. Jste si s tonym hrozně podobní. Dík. // hráli jsme město, moře, kuře. A prší, taky slovní fotbal a šibenici. Přijela liška&david. Grilovalo se. Nicméně jsem stejně pořád trajdala do chalupy a ulehávala, protože to pořád nebylo vono. // rozečetla jsem knížku maďarské autorky margit kaffkové, která je už dobré století po smrti, mraveniště. Klášter. Trošku té ženské emancipace. S maďarskou literaturou mám téměř nulovou zkušenost. Tvrtko Vujity se nepočítá, jeho novinářské dílko bylo odevšad, jen ne z maďarska. // včera harry potter a kámen mudrců. Dnes harry potter a princ dvojí krve. A teď si večer, poté, co jsem dokoukala po několikáté vrtěti ženou, si dávám harry potter a relikvie smrti I. Navíc jsem dnes viděla skvostný zápas mezi novakem djokovičem a kevinem Andersenem. No, skvostný… anderson má brutální servis, to jsem tvrdila už od Isnerovi, ale to jsem ještě neznala tohohle jihoafričana. A djoko po dvou setech prohrával. Ale věřila jsem v lepší časy. A ty přišly. Další dva sety vyhrál a pátý rozhodující se bude dohrávat zítra. téra

Žádné komentáře :