pondělí 17. srpna 2015

12/8

12.8.// jsem jarní a podzimní holka. Ta horka jsem přežila v praze, ale dál je to už fakt nesnesitelné. Jezdím zase do firem, to by chtělo nějaký dresscode, takže si alespoň na příchod přehazuju přes ramena černý cardigan, aby mi nelezlo žádné tetování. Nicméně i ředitel chodí v kraťasech, v jiné firmě mi zase chodí na hodinu bosí. Dnes jsem měla až v podvečer po čtyřech dnech kávu. Tohle se mnou to počasí dělá. Nepiju kafe! A to je vážné, přátelé! Na chalupě jsme se už všichni přestěhovali z patra dolů, kde se dá alespoň spát. Taťka dokonce pod širák. &&& vidina toho, že na víkend pojedu kamsi do vodňan. Ale ánina fiesta vypověděla službu a jiným autem než fordem se tam jet nedá. To jsou věci. Takže možná útrum. Zítra budeme moudřejší. &&& tři pracovní dny. Hrozně mě to zase nakoplo a vytáhlo z jakési letargie. Potřebovala jsem to pracovní prostředí jako koza drbání. // pride&prejudice včera. Dostala jsem na ten film chuť po přečtení krátkého článku o joy fieldingové, která se inspirovala při psaní bridget tak trošku příběhem od jane austenové. Je to jeden z filmů, na který se můžu dívat i několikrát. Stejně tak miluju s kierou knightley the last night, protože konverzačky mi v některých případech zkrátka nevadí. Není to sice asi žánr pro každého, ale mě jen tak něco neosloví, ale tohle je film, který se mi asi nikdy neokouká. // bez matky ne! s podtitulem otec mě unesl, když mi byl rok, mám půjčené od lišky a čtu. Muslimové, islám. Moje oblíbené. A do toho záhada hlavolamu. Čte dnes ještě někdo foglara? // dnes posezení s kačkou. Zítra velevážená o dvě generaci starší návštěva, na kterou se tuze těším! Je prima mít přátelé mezi různou věkovou skupinou a neomezovat se jen na vrstevníky, protože se to tak nějak čeká. // a makeup revolution oční linky jsou nepřekonatelné. Drží i v těch největších vedrech a i vodu ignorují. Až na konci dne se na nich začíná podepisovat zub vedra, ale vážně až k večeru. Na zbytek roku budou dokonalé. Zatím je mi tahle značka moc sympatická. Jejich paletka byl pro mě kup roku. Rtěnka byla slabší, ale to spíš tím, že jsem netrefila odstín. Další pokusy se budou konat v blízké době. A jsem zvědavá na výdrž laků. téra

Žádné komentáře :