neděle 23. srpna 2015

19/8

19.8.// rýsuje se mi velmi dobře rozvrh. Možná budu mít nakonec i místo na některé individuály. Kývla jsem na jednu zajímavou hodinu – jak po stránce náplně, tak po stránce finanční. A vůbec to vypadá na príma rok! Stále žiju na chalupě, kde při absenci internetu a s pouze slabým telefonním signálem mnoho nezmůžu, takže si užívám ještě takové té dovolené, kdy mě nikdo nenahání a jen si odsud dělám „výlety“ do firem na kurzy. Příští týden už do toho směle skočím. Můj čas tady na chalupě se krátí. Ještě dva dny, v sobotu irská návštěva, v neděli cesta do brna, v pondělí zpět, balím to a tradá zase k nám do ghetta. // a jinak co se děje ve světě velkých holek? Touha po modrých očních linkách, nových podpatcích, a žlutých špendlících (to když čtu o vontech). A taky makeup od sleek vypadá neuvěřitelně dobře. Že by #musthave? Čímž mě osvítilo, že bych z útrob koupelny měla opět vyhrabat jejich paletku a začít ji zase používat. Anebo si objednat nějakou další. Věc je ta, že se mi to neuvěřitelně líbí, ale pak mi stejně postačí paletka od makeup revolution plná hnědých barev, protože jsem prostě konzerva. Už ta modrá linka by byla rebélie jako sviň. ### nějaká zajímavá výstava na podzim v praze, kterou bych neměla zmeškat? Vymýšlíme s ájou, na co jít. téra

Žádné komentáře :