neděle 23. srpna 2015

21/8

21.8. // „výročí“ okupace. To je jeden ze dnů v roce, kdy si pouštím Pelíšky. Ale protože jsem odříznutá od internetu a v útrobách notebooku je nemám, můžu si je jen přehrávat v duchu. Pro mě zcela kultovní a zásadní film, který zbožňuju a pouštím si ho několikrát do roka k různým příležitostem. // moje sis si zlomila nohu. Čímž mě dohnala, skóre srovnáno. Potřetí sádra na dolní končetině. &&& tak nejsem druhá, kdo v rodině hrál karty v hospodě. Moje mum na počátku 80. let přijela z Prahy k nám na maloměsto a hrála tu mariáš. A pak poznala našeho tátu. Předpokládám, že neseděl u jiného karetního stolu. A pak i doznání mojí sis, že i ona už mastila karty v hospodském zařízení. To jsme rodina. // dočten další Foglar. Stínadla se bouří. Bůhví pokolikáté. Mnou obdivované Rychlé šípy opět zklamali! Vontská kronika připravila o život psa Bublinu. Já bych hodila kroniku i ježka v kleci po všech vontech a mastila pro svého psího kámoše na kraj světa. Jak se dokážu rozvášnit nad knihou. Nad fikcí. // byla jsem u kolegyně-kamarádky na kávě. Přišel domů její devatenáctiletý syn a tykal mi, což ji trošku rozčílilo a říká mu, že takhle ne, že jsem paní učitelka. On na to jak to mám poznat, když je potetovaná? Pak odjíždím domů a telefonát prý jestli máš kluka? Ona mu říká ale jí je třicet jedna. A on se zděsí. Brý, že nepatřím do starého železa alespoň na první pohled, ale až na ten druhý. checht. A to tak pečlivě tetování před žáky i rodiči schovávám. Mám vymyšlený nový návrh, tak snad v září/říjnu. &&& po dlouhé době severský detektývka. // a taky Brno a Praha příští týden. &&& a rozhodně největší zklamání? ČT dlabe na cyklistickou vueltu, přitom jsem tak zvědavá, jak to všechno vyřeší team askana, ale každopádně tam z toho kazažského trojlístku přeji nibalimu. A jinak mám ráda roztomilého quintanu, kterému z celého srdce přeji. Téra 

Žádné komentáře :