úterý 25. srpna 2015

25/8

to takhle sedím večer u ntb a "poslouchám" vyprávění jednoho známého, jak lítá na otočku do čech pro cigarety a vozí je do gb. v momentě, kdy se bavíme o tom, že bych do londýna opět ráda během podzimu, ho napadne, že bych mu mohla nějaké kartony přivézt. nic nedbá faktu, že bez toho, abych byla celnici nepodezřelá a nemohla se dostat do problémů, můžu vést čtyři kartony cigaret. tak odmítám. ale tím, že naše konverzace má vskutku rozměr cigaretový, když usnu, mám celní sen. cigarety se proměňují v jahodové a meruňkové marmelády, které skládám do kufru a příručního zavazadla a vysvětluji na letišti, co a jak. ve čtvrt na šest ráno jsem tak vyřízená tím, že kdykoliv jen přivřu oči, běží mi všude kolem marmelády, že raději vstávám a dávám si vanu a tím začínám nový den. &&& btw jsem si dnes nezapálila, aby se mi z cigarety nevyloupla marmeláda. je to dost pravděpodobné. // vyřídila jsem dnes kupu pracovních záležitostí, pak odučila čtyři kurzy, koupila aviváž, tempeh a veganské pomazánky, při kousnutí do tempehu si oddělala korunku. #ihateit &&& v tetě drogerii jsem si chtěla koupit make up od max factor, ale neměli prosím testery. tak jsem si koupila v rossmanovi v akci truffle make up od dermacolu, na který už nějaký ten pátek pročítám recenze, které se názorově dost rozcházejí. ale mě už přesvědčil, když jsem ho vyzkoušela na ruce. uvidíme, jaká bude realita. chtěla jsem vyzkoušet makeup od makeup revolution, jenže mají jen jeden odstín a ještě ta konzistence je šíleně řídká. trošku jsem se bála, že by mi to sežralo obličej. // odpískala jsem divadlo, protože jsem nějaká přešlá. dám si vanu s knížkou. otočím byt vzhůru nohama, protože hledám jednu zcela zásadní pracovní informaci, a padnu za vlast. téra

Žádné komentáře :