neděle 23. srpna 2015

bylo nebylo.

cesta od nás do brna je za trest. stovosumdesát kilometrů. bambilion semaforů a žádná dálnice. huh. ale už jsme tu. stěhujeme sis, která si zlomila nohu. resp. pomáháme s mum balit pár věcí, které už odvezeme, a v pátek a sobotu to dorazí s tonym. zítra nějaký ten shopping a dnes nějaký veganský burger. (nakonec tam bylo zavřeno a žádný tempeh burger nebyl. brek. ) ### včera přemilá irsko-kanadsko-moravsko-novoměstská rodinná návštěva. poznala jsem zase nové příbuzné. // zítra návrat domů. úplný. na chalupu sbalit všechno a odjezd. na jednu stranu škoda, končí tím to skvělé volno. ale má to své plusy. nebudu si připadat jako pod drobnohledem, protože se vracím do svého království. a taky ta práce. tu já už potřebuji. // v týdnu nějaká ta kafíčka, pracovní schůzky, výroba dětských propriet a praha. kate&chandler. // camilla läckberg a její vlastní spravedlnost. čte se to skvěle! nějaké resumé (možná) později. já se teď upnula na ty vonty, a tak jsem stále ještě nedolouskala tigrida, kterého opět přeskočí detektývka. // jak se pozná, že začal podzim? mám méně černá chodidla a vaří se dýňová polévka! // a druhá etapa vuelty byla výsledkově fajn. no a dnes usain bolt v pekingu na ms. semifinále. pokřižoval se. a pak zakopl. ale protože je nejlepší na světě, doběhl a předběhl. gatlin pak ve druhém semifinále předvedl nejlepší čas všech semifinálních kol v historii ms, ale ve finále o setinu na jamajčana neměl. uf! téra

Žádné komentáře :