sobota 29. srpna 2015

všechno nebo nic.

@ instagram.com/terkalovescoffee
... to je smaltovaná brož jednorožce a kokeshi náušnice z fler jarmarku, který teď právě u nás probíhá. zamilovala jsem se na první pohled. jen jednorožec má ten roh vskutku ostrý, doufám, že si neprobodnu srdce či poprsí. ještě že nemám implantát. ha. // čtvrtek. praha. zaparkovala jsem v uhříněvsi a vydala se do města. anděl. opět ta řecká restaurace a jejich frapé. četla jsem si a vyřizovala nějaké pracovní věci po telefonu. přesun na jungmaňák a sraz s goli. nejdřív jsme se usalašily ve dvoře u platýzu, kde bylo sice hezky, ale fakt, že nám odmítli přnést džbánek či sklenici vody, tomu moc nepřidal. přesun na náplavku. na moji oblíbenou loď a klasicky citronáda. mňam. a tam jsme seděly několik hodin. přesun opět do uhříněvsi. kate&chandler.  a to překvapení, když z poza dveří vyskočila terka, spolubydlící mojí sis z brna, která se přestěhovala právě do hlavního města. večeře na obrovské terase, spousta povídání. cesta k autu. do auta. vlastním jedny jediné klíče k mému autu. a já ho zlomila v kastlíku, když jsem vytahovala šňůru ke garminovi. twl. krve by se ve mně nedořezal. takže co teď? volám badboyovi, pánu všech aut, první co mi říká, že musím vypáčit ten kastlík a odmontovat zámek, abychom dostali ten kousek klíče. tak volám jemu, protože bydlí nedaleko. než přijede, nemůžu ani zamknout auto, nechám ho jen zavřené a dál hysterčím na terase. chandler jde se mnou do žabky pro cigarety, abych měla něco na nervy. pak přijíždí honza a vypáčí mi kastlík a vymontuje zámek. jak jsou on&badboy úplně jiní, tak tady se kupodivu tak protínají, v podstatě z osobní komunikace s  ním a telefonické s badboyem vyplývá, že jsem vlastně zcela pitomá, že jsem si za ta léta nebyla schopná nechat přidělat druhé klíče. ještě dvě hodiny na obrubníku povídáme a pak jdu zase na terasu plakat (tohle brát s rezervou, já nejsem schopná pláče už téměř čtyři měsíce!) nad svým údělem vyplajznout majlant za záchranu auta a možnost odcestovat k nám na ves. ráno volá badboy, že jede do prahy. jedu mu v ústrety na hlavák. ruším veškerou pracovní i soukromou náplň dne, kterou jsem měla nasmlouvanou u nás ve městě a v čska. pinzetou vyndává ze zámku špičku ulomeného klíče. zprávy ze servisu suzuki jsou značně neuspokojivé. odtáhneme k nám vaše auto, do středy ho tu necháte, my ten klíč uděláme. badboy přichází s velmi dobrým nápadem, vlastně lepším, který by mě nevyšel zase tak draho ani finančně, a ani by nebyl na přepravu tak náročný. ale! ještě je tu jedna varianta. přeci musí jít klíč k sobě stáhnout a udělat nový. imobilizér netřeba. do dvaceti centimetrů od klíče může fungovat s tím současným. rychle na internet. ve strašnicích je auto pohotovost. volám tam. pán je nejvíc milej. jasný, zkusíme to, to by bylo jít. tak zase na vlak. a do strašnic a pak podle mobilních map pěšky. po dvaceti minutách tam jsme. dva klíče i s imobilizérem za krásných osmnáct stovek. mám chuť skočit pánovi kolem krku a dát mu pusu. tramvají jedeme kamsi do hostivaře, přestup na bus a už jsme v uhříněvsi. klíče fungují. jsem vysvobozená. jedeme na nákup do lídlu, který jsem našla na netu někde poblíž. nikde nic, končíme v tescu kdesi na skalce, kde ke slimkám ld dostávám miniflakonek toaletní vody burberry london, je přeci super občas kouřit, ne? lol. jedeme ke kat&chandlerovi, chceme se jim za trpělivost odměnit, badboy vaří večeři. po večeři ještě sedíme na terase a pak my vyrážíme směr náš kraj. v poděbradech zjišťujeme, že jsme píchli, takže jedeme na rezervu. tradááá. ale jinak to bylo super. všichni se mnou byli hrozně trpěliví, i cizí lidi, kterých jsem se na něco ptala, s něčím chtěla poradit, byli všichni nesmírně vstřícní. teď už se těším, až pojedu ke kat&chandlerovi zase a až přijedou i s terkou k nám. ### za chvíli grilování s přáteli. paráda. a moje sis se dnes definitivně stěhuje po letech z brna. snad dělá dobře. &&& malá kosmetická vsuvka. lanýžový mejkap od dermacolu mám stopro poprvé a naposledy. moc tekutý a moc se po něm loupu. takže patřím do té skupiny hejtrů, kteří říkají NE! téra

Žádné komentáře :