neděle 30. srpna 2015

viola mojí duše.


poslední dny byly náročné. i tak jsem včera šla pomoct mamuš na fler jarmark. co jsem si koupila, jsem zmínila už v minulém postu. jednorožce jsem vyvětrala hned ten večer na takové garden party u honzy&báry, kde nás bylo docela hodně, po letech jsem viděla kachnu. opět to staré známé macovo o tom, že v dnešní době je každá zasraná kariéristka a pak budeme čtyřicetiletý matky-čarodějnice, že posláním ženy je mít děti, a jestli mi nevadí, že s mým přístupem neuvidím vnoučata, protože mezi tím umřu. padla spousta jiných dalších vět a pravd, ale to ne všichni chtějí slyšet. &&& a dnes jsem spala fakt dlouho. a kdybych neměla uklízecí a vařící plány, tak spím doposud. večer divadlo. // kdybych teď byla v hlavní městě, jdu si dát citronádu na náplavku. nejsem. a tak poslouchám švitoření romských spoluobčanů ze dvora a přemýšlím, co s načatým dnem. // sagan vzdal vueltu. protože to pořadatelé trošku nezvládají. viz. veškerá média. // těším se na to ochlazení, které už má přijít a tím snad odstartuje podzim. a ani deštěm bych nepohrdla. tak to je. téra

Žádné komentáře :