pondělí 3. srpna 2015

záleží na charakteru.

na skok doma. ve čtvrtek se pak jedu zabalit, přespím a v pátek po o frčíme s liškou na tour de prague. itinerář vytvořen. asi v sobotu pojdeme, obzvlášť pokud bude tropické vedro, ale jak my zmoudříme a co všechno uvidíme... haha. // v pátek liška&david, doslavili jsme narozeniny, grilovali, a nakonec zůstali i přes noc. takové líné sobotní ráno. konečně se ke mně dostal bezbarvý cukuru tazaki a jeho léta putování od haruki murakamiho. to je ten murakami, kterého ráda čtu! jsou věci, které od něho zkrátka nečtu, protože mě nebaví, ale tohle se k nim neřadí. // badboy mě vytáhl v sobotu odpo na kolo. skvělé to bylo. domestik by ze mě v cyklistice být nemohl, protože by ti, kteří by na mě spoléhali, naprosto jasně prohráli. to spíš já potřebuju domestika a pak se vybičuju k dobrým výkonům. haha. a natrhali jsme si po cestě broskve. ### v neděli jsem vstala, sešla do koupelny, rozhrnula tam závěs a za oknem seděl páv! a já z toho byla celá paf. na celkem neobydlené zahradě kousek za námi páv žije. a teď se zkrátka dostal k nám. a když jsme ho tak naháněli po zahradě, aby vzlétl a vrátil se tam, kam patří, byl krásný! roztáhl křídla, natáhl krok, ale nechtělo se mu pryč. až hrábě pomohly. ptám se pak sis, jestli si myslí, že by třeba mohl ublížit našim psům. dostalo se mi odpovědi záleží na charakteru. lol. // poprvé v životě jsem fandila nějakému teamu proti chelsea. byli to londýnští gunners, za které chytá petr čech. a vyhráli tak anglický pohár. bylo to samozřejmě na just, aby mourinho věděl, jak nesouhlasím s tahem udělat jedničku z toho belgického floutka. myslím, že mourinho mé vibrace cítil. ale už to nejde vzít zpět, že jo. téra

Žádné komentáře :