pondělí 24. srpna 2015

zpátky doma.

po osmi týdnech jsem zpátky doma z chalupy. byl to takový fofr den. ráno jsme nastěhovaly část ségřina majetku do auta, odjely do vaňkovky, kde jsem vůbec nepořídila to, co jsem si pořídit chtěla. ale pořídila jsem si jiné roztomilosti a nutnosti. mezi nimi perlové náušnice, které chci jsem si přála už hrozně dlouho a až dnes jsem objevila přesně ty pro mě. a protože u nás ve městě skončila manufaktura, musela jsem si v té brněnské pořídit nový krém na ruce, tentokráte chmelový s bambuckým máslem. možná ta kombinace zní prazvláštně, ale věřte, že soutěžila s tím vinným, švestkovým a s růží, a vyhrála. a to vinný byl u mě dlouho top, švestkový je jak žvýkačka, a mám doma ještě zbytek mojita. // cesta domů opět zážitek, ještě maličko delší a výživnější díky objížďce kousek za brnem. na chalupě jsem se v rekordním čase zabalila, naložila psího kámoše a tradá domů. nejdřív jsem to vzala přes kaufland, kde jsem si nakoupila asi třicet kilo zeleniny a ovoce /všimněte si, jak ráda přeháním. standardně je mé oblíbené číslo bambilion/, a pak jsem se nadechla k heroickému počinu. vykydala jsem špajzku /čti vyházela spoustu krabic, potravin, vymyla skleničky, vymetla, vytřela, přerovnala/, vytřela ledničku a spokojeně to tam všechno vyrovnala. poté jsem vybalila oblečení - část odvelela do pračky, zbytek do šatníku, pomazlila jsem se svými svršky, se kterými jsem se několik týdnů neviděla, navlíkla si na zkoušku na nohy nové nejroztomilejší ponožky, které jsem si dnes zakoupila, seznámila boříka s jeho staronovým domovem, ze kterého je teď dost vyjukaný, stanovila si program na zítřek, vyřídila jednu pracovní záležitost, ze které se ohromně raduji, vybrala si nový makeup, a můžu jít vlastně spát. zítra mě čeká divadlo, na které se moc těším, protože to bude opět důvod trošku vypadat. já si za to léto vystačila s fakt troškem garderoby a ani makeupu jsem nedala na frak, ještě mi zbyl. co by ne. // ve středu káva s míšou. hezká předstartovní týden to bude. cítím to v kostech. už jen proto, že jsem dnes byla jak u vytržení při zjištění, že je pondělí a ne neděle. uvědomila jsem si to v pět odpoledne, kdy jsem volala lišce a hrozně jsem se divila, že je v práci. // peter sagan vyhrál etapu na vueltě. jak je ten svět bájo, co? téra

Žádné komentáře :