neděle 6. září 2015

6/9

počasí dle mého gusta. dvanáct stupňů. mrholení. neděle. počasí pro mě. &&& zakoupení barev na podlahu. štukování stěn. a pak se jen čeká, až to uschne. takže dnes se bude malovat kuchyň a snad na noc natřeme podlahu. moje idea vylít podlahu betonem se vůbec nesetkala s kladnou odezvou. a tak si ji musím alespoň naimitovat. // odpoledne cesta na zámek. slavnosti. pod mrakem. spousta kočárků a pletoucích se lidí a dětí. výborná káva. jiné delikatesy nepokoušíme. nikam se nedá dostat, protože každých pět metrů potkáváme někoho známého. když sejdeme schody na náměstí, liška přichází s návrhem ještě jedné kávy u dannyho. a tak si ji dopřejeme. byť já už tedy tu bezkofeinovou. ale co. // večer dorazí áňa&zděnda, sedíme do půl jedenácté. a pak už si čtu. už nejsem vaše dcera. kniha moniky b., kterou dědeček, otec i bratři sedmnáct let zneužívali. je to na mě dost silné kafe. každou chvíli knihu na chvíli odkládám. kdo jiný, než rodiče, už by vám měl poskytovat pocit bezpečí? kam se má šestileté dítě obrátit, když i matka ví, co se děje a nezakročí? i babičky a tetičky ho odbývají. vím, jak ta kniha dopadne, přesto se těším, až si vychutnám ten závěr, kdy je za to otec náležitě potrestán. // s liškou jsme si dnes ráno vyšláply do bazaru. jedno černé h&m tríčo s dlouhým rukávem a ze skvělého materiálu. mám těchto triček povícero a jsou nejlepší. a nečekaně jsem si koupila skvělý šátek. jinak mě nezaujalo lautr nic. // pokud dnes bude kuchyň použitelná, chci upéct dýňovo-sýrový slaný koláč. a z druhé půlky hokkaido pak polévka. mňam. téra

Žádné komentáře :