neděle 13. září 2015

jde se na to.

v mém šatníku proběhal včera večer totální debordelizace. byť jsem měla pocit, že už toho fakt nemám mnoho, tak jsem přes dvacet dalších kousků vyházela a cca o pěti ještě přemýšlím. nevyházela vlastně. našly nový domov. říkala jsem si, že je případně odnesu do kontejneru na oblečení. ale zavolala jsem áně, ta sedla do auta, dala si kafe a zjistila, že úplně všechno z toho potřebuje! a víte jak to je, když ženy něco fakt potřebují? občas nutně potřebuju fedoru (včera objednaná), pak taky další pouzdrové sukně, atd... v pátek jsem si takhle potřebovala koupit novou rtěnku. zabrousila jsem k regálům makeup revolution. jejich paletky i linky? úžasné. k tomu se asi budu navracet stále. myslela jsem si, že rtěnka, kterou od nich mám, je jen jeden mylný kousek, jak barvou, tak konzistencí. ne! ani tahle nová korálová není lepší. barvou je úžasná. konzistencí šílená. dělá na rtech normální krustu. nestála svět. pade. ale jsou to naprosto vyhozené peníze. // malé dívčí povzdechnutí. // tak a jde se na tu kuchyň. už aby to bylo. téra

Žádné komentáře :