středa 16. září 2015

k jako konvice.

homextra.cz
onlineshop.cz

tyhle dvě krasavice by mě těšily a moje kuchyň by zase těšila je. poohlížím se po internetu po retro rychlovarných konvicích. mám takovou klasickou bílou, pamatuje už moje časy na kolejích a myslím, že bych si zasloužila už něco důstojnějšího. buď začnu sepisovat wishlist pro ježíška anebo si ji musím zkrátka koupit. moji studenti mě už znají po tolika letech, a tak jsem byla upozorněna na to, že adventní kalendáře a čokoládoví mikulášové už trůní v kauflandích regálech. lol. už je to tu. jen sto dní do vánoce! xxx dnešní dětská konverzace šestiletých v úvodu hodiny o tom, jak a kdy se budou vdávat, pokud už se teda případně nevdaly ve školce. a koho milujou a kdo miluje je. když jsem se připomněla s tím, že bychom mohly začít /samá děvčátka dnes/, odvětily, že by si chtěly povídat o svatbách, klukách a líbání. a na konci hodiny jsem dostala dotaz, zda jsem se už někdy vopravdicky líbala. haha. // v posledních dnech jsem doplýtvala nějakou tu kosmetiku a kupodivu už nemám chuť opakovat značky jako bioderma a vichy. nevím, jakou zkušenost s těmito značkami máte vy, ale mně teda micelárka ani od jedné značky světová nepřijde, taková normální, a trvám si na tom, že nejlepší byla ta klasická z kauflandu, kterou tam už nemají/neprodávají. i krém od biodermy už odešel do věčných lovišť, a ani trošku se nevyrovná tomu od himalayi za pade a skvělému krému od kiehls, který nutně potřebuji znovu. mám moc ráda dvorní značku lídlu cien. jejich nejobyčejnější šampon, různé sprcháče, gely na obličej, a scrub, ten nejvíc. miluju jeho mastnotu, hrubá zrnka, kdy si člověk po vydrbání připadá jako v nové kůži. a definitivně jsem dopotřebovala jeden z krémů od manufaktury, ale už si jedu další. protože jsou zkrátka top. &&& dnes bychom večer měly mít letenky do londýna na přelom října/listopadu. miluju dálky. miluju vůni a atmosféru velkých měst. volnost. svobodu. nespoutanost. multikulti. excentričnost a extravaganci. už abych tam na pár dní byla.

dnes jsem objevila moc milý instagram účet slečny aničky dazzlicious_cz, která má nejúžasnější sukničku a páskové sandálky, které jsem sháněla věky a nesehnala. // a podzimní blogoví oblíbenci? mám své stálice. nikachic, která se navrací ke kořenům. resp. k tomu, co nosívala v počátku blogování. panečku, to je už let. a já ji sleduji od úplného začátku. byly chvíle, kdy mě bavila o něco méně, ale poslední měsíce se těším na každý příspěvek. elisaline. holka, díky níž si přeji nosit klobouky a creepers mi nepřijdou jako ohavné boty. jágřice pro její minimalismus, který miluju. a pár dalších. // v pondělním ona dnes byl zrovna článek na téma minimalismus v šatníku nebo tak nějak. kdy některé zajímavé dámy mají jednu košili vícekrát, stejně tak sáčka a kalhoty a vlastně nosí stále to samé, denně čisté, kvalitní a oživují to pouze doplňky, jinou barvou nehtů, náhrdelníky. tahle myšlenka mi připadá naprosto geniální. ale nejsem si jistá, zda se až k tak razantnímu kroku jednou dopracuju. téra

Žádné komentáře :