neděle 20. září 2015

kromě toho.

v knize hra jsem došla k 5. kapitole, jak sbalit ženu a rozhodla jsem se, že už to stačilo. ta kniha je nesmyslná. a nevěřím tomu, že by to nějakému muži dle této příručky mohly vyjít. anebo jsou ženy pitomé. úplně. // za to psi z rigy jsou na čtení báječní. henning mankell není pro mě zcela neznámým. díky němu jsem začala číst žánr severských detekývek. byť tedy jeho číňan se vymykal rázu všech detektývek, které jsem doposud četla. mojí mum se to dokonce příliš nelíbilo. psi z rigy začínají ve švédsku, ale evidentně se děj přesune do lotyšska a jiných mezinárodních vod. a já se těším i na reálie, které se tam objeví. // včera odpoledne chalupa. snad poslední opravdu teplý den. padres měli návštěvu z prahy a já se moc těšila. // pak přesun domů. co budeme dělat? nabízím tonymu&sis, aby přijeli, že si něco zahrajeme. tonyho odpověď nebudu si kazit večer. my spolu občas tak slovně bojujeme, ale měla jsem pocit, že poslední týdny/měsíce brý. proto jsem nevěděla, zda je to ironie či konstatování faktu. a tak jsem řekla, že nevadí, pozvu lišku&davida. a asi proto mě zaskočil fakt, že tony mě předběhl, aby je zlanařil na společný večer dřív než já. liška&david za sebou měl dlouhý turistický den a nechtělo se jim nikam. a tak prý když tu česnekovou pomazánku a guacamole udělám u nich, bylo by to super. a tak jsme šli k nim. &&& dnes jsem přemýšlela o tom, jak dřív mělo všechno smysl. myslím má studentská léta. jak člověk věděl, proč se všechno každý týden děje. kam to směřuje. dnes na mě padl totální nihilismus. že je každý týden stejný. přitom to není pravda. každý týden je jiný, každý den, každá lekce! ||| chtěla bych podnikat něco smysluplného. někam jít. jen tak. ven. mluvit. plánovat. a ne poslouchat nevím a mně je to jedno. chci slyšet názor. a tak má to tak být? včera snídaně do postele. to bylo milé. ale spíš mi to připomínalo takový záchvěv nějaké snahy. ale asi to tak má být. a tak si plánuju, co do vánoc stihnu. uvidím. navštívím. a budu se snažit nad vším moc nedumat. téra

Žádné komentáře :