neděle 27. září 2015

not crazy.

zpět doma. ||| včera ráno jsme vyložili sebe, psy i kupu věcí na chalupě. zatopili jsme a já si zalezla do ušáku s knížkou. svůdně na mě pomrkávala televize, kterou doma nemám, a tak jsem ji zapnula. čtvrtá série gilmorek akorát. dean se ženil. tak brý. a pak superstar. ty jo, neviděla jsem tuhle soutěž od roku 2009, takže jsem se zaujetím sledovala, obdivovala kláru výtiskovou, je skvělá jako zpěvačka, a taky se na ni hrozně dobře dívá. do toho přijela sestřenice (toho času 2v1) a téměř šestiletý ondra. nejchytřejší a nejvtipnější dítko ever. dělala jsem znovu řepové karboše se šťouchaným bramborem a pecka největší prostě. už nevím, jaký byl můj život před objevením červené řepy. ||| dočetla jsem komiksovou knihu o životě anne frank a teď mám zálusk vypůjčit si její deník. spousta věcí najednou dávala smysl. cca před rokem jsem se dívala na film hvězdy nám nepřály a dva mladí hlavní hrdinové se políbili kdesi v patře, kam vylezli po strmých schodech. šlo o zadní trakt domu, ve kterém se anne, její rodina a několik dalších židů za 2. světové války ukrývali. když člověk vidí, jak stačil jen fous času a anne i její rodina mohli žít... nakonec však válku přežil jen tatínek otto. ||| teď jsem se pustila do knížky z kábulu do marseille, opět příběh silné afghánské ženy. jsem na počátku. // v podvečer přijela sis&tony a liška&david. grilovali jsme. rozebírali marketingovou strategii různých téměř podnikatelských záměrů. pili horký čaj. topili si v kamnech. a pak už jeli pryč. takže příběh kmotra. a neklidný spánek způsobený vedrem z kamen a tvrdému rozkládacímu gauči. // louskala jsem ořechy. a dívala se, jak se mi brousí a natírá retro skříňka po babičce a dědovi. teď už mi pyšně stojí v kuchyni. // cesta do města. a po příjezdu domů jsem si vyšlápla do bazaru. avizovali, že jde o zimní oblečení (ještě že ne kolekci), musím říct, že jsem se hodně krotila, abych si neodnesla tři černé svetry - nakonec jen jeden lehčí z h&m. moc se mi líbil jeden top. černý (jak jinak), delší zadní díl, ohrnuté rukávy, kulatý výstřih. ve finále jsem ho vrátila na štengl. byl totiž z kiku, takže kvalita materiálu téměř žádná, a druhá věc, černá na lemu kolem výstřihu byla světlejší a já nedokázala odhadnout, zda to tak má být nebo je to zub času. pro podezření na to druhé, jsem ho vrátila. koupila jsem si zajímavou bílou košili. pracovních věcí není nikdy dost. a pak tu nejroztomilejší s ptáčky! ta tam na mě čekala. vybafla na mě, když jsem už mířila zaplatit. ### znovu jsem vyřazovala. po čistce dva týdny zpět jsem si říkala, že už fakt není co. ale bylo. znovu jsem zjistila, že mám na věšáku věci, které jsem neměla několik měsíců/roků na sobě a nevezmu si je. a tak zítra putují zase pryč. maximálně mi to takhle vyhovuje.||| plán na dnešní zbytek dne - horká vana (klasika, že jo) + knížka. pak zázvorový čaj, pobolívá mě v krku. organizování mé nové skříňky. špenát. postel. film. nejspíš pelíšky. téra

Žádné komentáře :