úterý 8. září 2015

přestaň se ptát.

ráno jsem se probudila a nemohla pohnout hlavou, asi jsem si nějak zablokovala krční páteř. původně jsem si myslela, že jsem jen přeleželá, ale vzhledem k tomu, že ani o třináct hodin později to nepovoluje, tak bych tipovala bloknutí. zatím se snažím vystačit si s koňskou mastí. // až na tuhle malou peripetii to byl naprosto skvělý den! čtyři firemn kurzy a pak tři dětské, já se těšila na ně a děti prý na mě. jedna maminka mi říkala, že se holčička od začátku července ptala, kdy zase bude moci na angličtinu. a další chlapeček prý dnes nemohl dospat. úplně mě těšil fakt, že byli hrozně nešťastní z toho, že už je konec. takže mi ani nepřišlo, že jsem celý den pryč. měla jsem asi půl hodinku dnes volnou, tak jsem pokračovala v četbě exilu od turecké autorky ciler ilhanové, jsou to takové střípky novinových článků, ne příliš pozitivní, kolem nich je vystaven vždy příběh. ### včera mi sis dala nejkrásnější handmade růžové mýdlo z její kolekce a dvě růžové šumivky. byť bych ráda žila na lushím obláčku, na jejich balastiku už asi dlabu, protože moje sis nedělá o nic méně voňavé a roztomilé šumivky. z lushe asi ale nutně potřebuji voskovku na obočí. a v českém ji nemají. takže oxford street. &&& hned po příjezdu domů jsem upekla slaný dýňový koláč se sýrem a načala kyselé nakládané houby. a v neděli bych nejraději vyrazila do lesa. potřebuji zásoby na zimu. jako medvěd. &&& v sobotu jedu na lov ponča. lol. // a ve čtvrtek nakoupit lišty do kuchyně a ještě jednu barvu a bude hotovo. ufff. téra

Žádné komentáře :