pátek 4. září 2015

psi z rigy.

míša dostala v práci od mého taťky na začátek listopadu volno, a tak si budeme kupovat letenky do londýna. příští týden máme kávovou seanci a hledání lístků na letadlo. #cítímsebáječně po třech a půl letech se zase nadýchám anglického vzduchu. // tak máme všechno, co potřebujeme na malování, zítra to vypukne. ráno jedu ještě shánět barvu dulux na podlahu. šedou. // moje sis se přestěhovala definitivně z brna, tak jsme ji dnes po ratibořickém minivýletu jeli navštívit, seděli jsme nejdřív s tonym a jeho padres. bořík byl poslintán kudrnatým andym. zkrátka páteční pohoda. // vyspala jsem se a všechno rozsekla. ty kurzy zmiňované včera odučím. resp. nabídnu pro jeden páteční brzké odpoledne. sic možná nešťastný termín, ale zájemci jsou. prý si to mám obvolat. proti tomu budu ještě maličko zbrojit, protože si stojím za tím, že tohle není moje práce v tomto případě. // půjčila jsem si tři skvělé knihy v knihovně. resp. tváří se dost skvěle. a mám zase hroznou chuť číst. dokud můžu. dnes jsem dočetla konečně tu severskou detektývku. byla zase úplně jiná. když už přišli na nějaký důkaz, byla tím ukončena kapitola a dlouho nebyl čtenář seznámen s tím, o co šlo. až se to pak všechno nastřádalo. teď mě čeká turecká autorka ciler ilhanová s knihou exil, rybí krev od jiřího hájíčka, a psi z rigy od henninga mankella. to byl asi první severský autor, kterého jsem četla, byť jeho číňan nebyl takovou tou klasickou detektývkou. a něco na ten způsob budou i psi z rigy. tuším. // třicetsedm kurzů tento školní rok! nešetřím se. lol. // vyrážím do ulic. vlastně do baru. téra

Žádné komentáře :