pondělí 14. září 2015

so where is it?

kuchyň už má dnes i poličky. všude mi visí plechové cedule. hrnečky jsou už na svém místě, kovové židle jsem podlepila, aby nepouštěly korozi na podlahu. jsem naprosto nadšená. ještě natřít plynové trubky a obrousit rám dveří a natřít na bílo. pak už by to mělo být vše komplet. a ještě dostat kousek lišty pod topení. a až zrestauruji tu retro skříňku, tak i na ni čeká její místo v kuchyni. a o víkendu prý začínáme zvelebovat chodbu. &&& začínala jsem dnes až o půl jedné, nicméně jsem holka hamižná, chtěla jsem víc peněz, a tak mě čekalo hned po ránu domlouvání toho, jak to bude... trošku se mi z toho špatně spalo. ale dopadlo to dobře. a pak jsem jela do firmy na jeden kurz, a hnedle poté rychlý přejezd zpět do našeho města, kde jsem učila pět dětských hodinových kurzů za sebou. a víte co? bylo to nejvíc skvělé! hlavně je to všechny bavilo, mám spoustu nových dětí a hrozně si to užívám. zítra jeden pozdější start - před jedenáctou - od příštího týdne mě už i v úterý čeká brzká vstávačka. &&& no nic. jdu namočit cizrnu a uklidit se do postele. téra

Žádné komentáře :