pátek 25. září 2015

tak jak to chci.


mám pocit, že s tím podzimem mě tak nějak všechno baví a vše má nějaký smysl. je to úžasný. zakázala jsem si kupovat další knížky ve výprodeji, třikrát jsem se tam znovu zastavila a vždy jsem všechno poslušně vrátila do regálů a odešla. ale abych odlehčila kunderovi, kterého aktuálně čtu, vypůjčila jsem si v dětském oddělení díl správné pětky a poklad černého delfína od foglara. u správné pětky jsem byla zaskočena přebalem, který se zdaleka nepodobá tomu, na co jsem u této série zvyklá. takový update. ale čte se to hezky. dnes to ve vaně dočtu. a protože jsou tři dny krásného volna před námi, odnesla jsem si z knihovny dnes komiksový životopis anne frankové a tři další knížky. // včera jsem se cestou z podhůří zastavila v městě na náměstí a musela si vyfotit pár baráčků. celé to město je zralé na focení. úžasně fotogenické. a nad údolím stojí socha olbrama zoubka. ||| dnes jsem se nechala inspirovat internetem a upekla jsem karbanátky z červené řepy. verze byla veganská, já z ní udělala tu vegetariánskou. přidala jsem jedno vajíčko. žádná vysoká gastronomie, ale bylo to neuvěřitelně dobré! červená řepa mi velmi nenápadně, ale velmi rychle pronikla do jídelníčku během necelého roku. 

včera mi dorazila buřinka. klobouček. no. a je milá. ale rozhodně nedosahuje epesnosti buřinky ze sixu. za ty prachy, co bych chtěla. na jednu stranu se z ní těším, na druhou jsem zklamaná. téra

Žádné komentáře :