pátek 2. října 2015

ale jo.

milion myšlenek. milion plánů. a milion času na všechno. ||| october. ||| děti arbatu. silné čtení. ||| too difficult. ||| a pak padnu. lehnu. usnu. // poslední hodinu to už dnes bylo všechno ok. silná káva a radost z nadcházejícího víkendu. praha u mě doma. kate&chandler&terka. a protože jsem se zakecala u tonyho a po nákupu i u mamuš, tak mě teď čeká uklízení, které odkládám. ale potěšila jsem se dnes. v tomhle měsíci asi naposled. šetřím na londýn. koupila jsem si od dermacolu makeup cover. ten, co většina používá jako korektor a bezmezně ho chválí. neobjevila jsem asi žádnou negativní recenzi. na můj vkus by mohli v drogériích mít i něco o krapet světlejšího, ale odstín se mi líbí a sedí mi. pak jsem si zašla pro linky od murevolution, protože mi ty minulé spadly v koupelně na podlahu a rozbily se. plast nic nevydrží. a nakonec jsem si stříhla a vyhrála to lirene micelárka. a velké překvapení. bioderma micelárka v regálech dm drogerie. // jdu se dát do práce, abych si tu vanu zasloužila. téra

Žádné komentáře :