úterý 20. října 2015

be impossible...

... poslouchám si jamese arthura. || příští týden už odlétám do londýna. určitě se těším, ale ještě to nepropuká. spíš jsem z toho taková nervozní, že v noci budeme muset dorazit nějak na místo našeho bydlení ve východním londýně. tak aby všechno frčelo, jak má, spoje nás nevyautovaly, a tak. ale jedeme tři, tak to nějak zvládneme. || odzkoušela jsem u kate skvělý citronovo-trávový peeling od značky balea. dochází mi ten od cien, a tenhle mi přišel ještě asi stokrát lepší. určitě ne parfemací, protože na ten marcipánový asi jen tak něco nemá, zrnky, výsledkem a mastnotou. má ho z německého déemka, tak doufám, že ho objevím i tady. || dítě číslo 44. zatím se to čte dost samo. příjemný knižní objev. mezi časáky je to reportér. léta jsem byla věrná reflexu, který mě poslední léta baví méně a méně. teď mi wesi nabalil tenhle časopis a přečetla jsem úplně všechno. takže mám nového časopiseckého favorita. || v merku mám pár filmů. a hlavně se už chci pustit konečně do 11. série criminal minds. o víkendu. jsem pozvaná na jednu akci, ale čekám, zda dorazí sestřenice s rodinou, abych to potvrdila nebo odmítla. ale docela bych šla. || dozvuky prahy. asi potřebuju být zkrátka v jednom kole. práce. lidi. kultura. zábava. knihy. yes. téra

2 komentáře :

Aranel řekl(a)...

Reportérovi taky hodně fandím!

téra řekl(a)...

moc dobrý, viď :) asi jsem se tímhle číslem stala pravidelnou čtenářkou.