úterý 6. října 2015

jak mě ovlivňují.

instagram.com/terkalovescoffee
internetové knihkupectví martinus sdílelo na instagramu #mych7knih. čtenáři si mají udělat svůj knižní portrét. těchto sedm knih není aktuálně to, co čtu, byť ke knize babička se vracím celoročně. a mám pocit, že už jsem to nejednou zapisovala. ale moje roční fotka je mým portrétem. a tady jsou knihy/autoři/literární postavy, které mě ovlivňují.:

1. První kniha, kterou jsem přečetla: Děti z Bullerbynu
2. Právě čtu: Poklad Černého delfína
3. Můj nejoblíbenější autor: Haruki Murakami, Lars Kepler
4. Nejhezčí kniha, kterou vlastním: Hrdý Budžes
5. Nejvíc mě ovlivnila kniha: Alchymista
6. Knižní hrdina, který je mi nejbližší: Ronja, dcera loupežníka
7. Přeji si dostat knihu: kompletní sérii Harryho Pottera

když se i vy se mnou tady podělíte, budu ráda, alespoň získám další inspiraci, do čeho se pustit. ||| musím přiznat, že děti arbatu odkládám a zítra vracím m. nějak to není úplně šálek mé literární chuti. a to jsem tuhle přemýšlela nad tím, jak se ochuzuju, když příliš nečtu ruské autory. ||| zítra jedu ráno na hodinu opět na podnětnou kávu. a vezu bulgakova. ||| dnes krásný den. úterý. takže jak jinak. ráno banka. príma hodina. pak jsem strávila hodinku doma s horkým čajem. litovala jsem, že není mlha. taková, která by se dala krájet. jako v pondělí. a pak se vypravila do firmy. již od rána jsem věděla, že mi dva kurzy odpadnou, tak jsem si vzala děti arbatu a časopis blesk pro ženy. to je panečku kombinace. lol. zašla jsem si pak na oběd, vykřížila lušťovku, přečetla cca padesát stran knihy, prohlédla si, co je nového na instagramu, vymyslela, co budu odpo dělat s dětmi na angličtině. a pak šla na to. bobánci byli skvělí! ty tři kurzy po sobě jsou žůžo. uteče to a je to zábava. dnes jsem dostala od jedné maminka bonboniéru ve tvaru knihy. když to otevřu, nepoznám, že nejde o knihu. úložiště na peníze jako vyšité. haha. téra


Žádné komentáře :