sobota 10. října 2015

když se řekne ne!

včera to byl pracovně docela krátký, ale jinak dlouhý den. docela dlouho jsme seděly s míšou nad airbnb a nakonec našly pár milých pokojů a u jednoho čekáme na konfirmaci, tak snad všechno klapne. || večer sešn s milými u dannyho. hořekování nad tím, jak je to občas všechno dost nespravedlivé. co na to říct? já si totiž myslím, že na jednu stranu ano, ale na druhou si člověk svoje bolístky a radosti může do určité míry ovlivnit sám. filozofování zakončeno kebabem, který do sebe kluci házeli div ne po dvou. || v noci cesta na kole do ruska, s dvěma psy v košíku. jeden vepředu. druhý vzadu. sen, samozřejmě. || vstávání brzy. cesta z města. do velkoměsta. do města perníku. projeli jsme kolem závodiště koníků, kde bude probíhat porážka už zítra. a gripen zvedající se k nebi z místního letiště. || skvělá návštěva u mé těhotné sestřenice a její rodiny v novém domečku. || odvážela jsem si dítě číslo 44, o kterém jsem hovořila s m. ve středu. cestou domů tesco. v f&f m padly do oka podzimní wedges. jediný pár. moje číslo. žádná cenovka nic. zkouším si je, moc se mi líbí, zdají se být pohodlné. jdu se zeptat na informace. akce. kč 240. tomu se říká klika. nebo štěstí. jsem rozradostněná. || servéza rock´n´roll. || fotbal. tonight. island vyhraje skupinu? téra

Žádné komentáře :