pondělí 12. října 2015

přijede.

za měsíc přijede martin na bílém koni. tedy měl by. dřív určitě ne. věřím na pověry, že nasněží-li před martinem, jsou pak vánoce na blátě. a to nechcem! // tak jsme sehnaly ubytování přes airbnb, za fajn cenu, ve východním londýně. jsem sama zvědavá, jak se tam budeme z lutonu večer dopravovat. vlakem je to docela svižné, ale neskutečně drahé. autobusem je to levné, ale hrozí, že tam přijedeme taky po půlnoci, což není zrovna vhodná doma na ubytovávání se u milých lidí. dnes jsem jela za míšou, abych jí zaplatila částku za ubytování a říkaly jsme si, že už nás to něco stálo a ještě jsme nikam ani nevyrazily. haha. prý oželíme jídlo. asi trošku jo. já stejně při cestování jedu primárně na kávě. bez té jsem neúplná. a cílem mé cesty do uk je koupit si nějaký pravý sypaný anglický čaj. abych neděsila své anglofonní návštěvy pytlíkovým snídaňovým. který mám teda já moc ráda. lol. || ráno jsme si s psím kámošem přispali, abychom jeli něco nakopírovat a právě za míšou. můj pan roztomilý opět vzbuzoval emoce. on je tak ňuňu, že ho každý hned obdivuje, a on, jelikož je narcista po mně, okamžitě postřehne, že všechna ta sláva je kolem něho a začne se po psiskovsku naparovat. muhaha. || chybí mi tmavá rtěnka. a štrádovní boty. téra

Žádné komentáře :