neděle 18. října 2015

útěk z reality.


instagram.com/terkalovescoffee
užila sem si skvělý víkend. v pátek v poledne jsem se sebrala, zapnula garmina a vyrazila do prahy. po čtyřech hodinách spánku, vstávání o půl šesté, pět hodin výuky, jsem si musela v chlumci koupit kávu&colu a dokonce si v autě zapálit, abych se probrala. dojela jsem k téře&wesimu, viděla tu malou milou nejroztomilejší, s botičkama adidas, náušničkama, vlasatou, osmiměsíční. a jako bychom se my dvě znaly už dávno. lol. udělaly jsme si s térou spolu malou narozeninovou a sváteční oslavu, páč jsme se fakt dlouho neviděly. cesta z proseku do uhříněvsi. ke kate&chandlerovi. dorazila terka. byl to terkovní den, no. do toho maru&jiří. a mně se podařilo usnout prý téměř uprostřed věty. // ráno sraz s goli. než dorazila, potkala jsem kubu. kamaráda od nás, kterého jsem neviděla několik let. dala si kávu na náplavce, poté skvělá kavárna café amandine mezi palačákem a karlákem. přesun do musea kampa. viděla jsem úžasnou výstavu obrazů františka kupky&toyen a poté ještě úžasnější přehlídku obrazů kamila lhotáka, ta ovšem dnes končí. || přesun za čuču do karlína. tankovna nám byla domovem pro pár hodin, tyhle rozhovory potřebuji. je to jako zrcadlení. a oranžová mikča s ananasy byla zkrátka nejvíc. || už za tmy přesun do města. sraz s clariss. usedáme do jakési kinokavárny, nad hlavou boty a kytara z filmu šakalí léta. povídáme. téměř po roce. ale máme tak časté telefonické hovory, že mi to ani nepřijde. signal festival mě stejně jako před dvěma lety ničím neuchvátil. všude hrozná kupa lidí. na václaváku ve starbucksu si dáme kávu, povídáme a po desáté frčím zase ke svým hostitelům, kteří jsou však na nějaké posvatební párty. už jedu výtahem k nim do bytu, když mi volají, že pro ně mohu přijet. beru navigaci a jedu kamsi na háje (nebo do háje?). doma ještě do půl druhé sedíme a povídáme. || dlouhý nedělní spánek a pak brunch. úžo žůžo. rozloučení s chandlerem a cesta na cčm s maru&kate, kde nás už čeká terka. v m&s si poprvé kupuji jejich čaj. ve starbucksu pak další kávový nášup, v c&a kalhoty, sedám do auta, loučím se a vracím se domů. plný víkend, kdy jsem se ani minutku nenudila. tyhle útěky z reality mě baví. ne z reality. spíš ze všednosti všedních dní. tak zase brzy. téra

btw potřebuji bydlet v butlers či nanunana! 

Žádné komentáře :