neděle 15. listopadu 2015

it made my day.

happy. happy. happy. ||| překopala jsem víkendové plány. vyměním pražskou kultůru - dvě výstavy - za tu jičínskou. jedu za svojí mámou. mojí spolubydlící z vejšky. přes pět let jsme se neviděly a najednou zpráva přijedeš? na to se nedá říct ne!!! co my toho spolu prožily. smála se mi tenkrát, že mám facebook a poslouchám die happy. teď je prý miluje. poslouchaly jsme spolu do omrzení indy&clou. jednu jejich společnou záležitost. žraly po večerech rýžové chlebíčky s kečupem. měly jsme v šuplíku placatku se slivovicí a každý večer jsme si vyndávaly tunely z uší a prováděly jejich očistu, pak si je zase šroubovaly zpátky. od ní jsem měla první parádní roztahováky. milovaly jsme obě tetování. dávaly si brčka osobáčky na našem skvělém kolejním balkoně. koukaly na simpsonovi. chodily do baru. prostě tolik vzpomínek! a teď se uvidíme. prý to ani nemoc nezhatí! kdybych ochořela, prý mi bude vařit paralen s čajem a mazat rýžové chlebíčky s kečupem. a večer se k nám přidá snad vesna. || poznala jsem je obě v prváku. hrozně to flákaly a po prvním semestru zabalily. pořád jsem pro ně brala materiály, všelijak je omlouvala. ostatní si ťukali na hlavu, že je to marný, proč to dělám. protože byly skvělé baby. další rok nastoupila máma opět do lbc. bohužel ji nedali ke mně na pokoj. ale další rok. vlastně dva už byly naše. a to soužití bylo prostě super. když jsem neměla náladu, nemusela jsem nic vysvětlovat. rastamáma byla naprosto upřímná a tolerantní. takže se na ní teď neskonale těším. it made my day! 

vyhráli jsme fed cup. jakože česká republika. príma. || a kluci mi tu pokládají v kuchyni plovoučku. která je tak skvělá, že bych si na ni nejraději lehla a objala ji. ještě to nejde, a tak chodím kluky průběžně pusinkovat. oni si otírají tváře. divný. dost divný. a mezitím řešíme investiční fondy. ideální večer. || a prý jsem fakt princezna. to je taky cajk. || holky z číča v kleci mi poslaly dvě úžasné placky v růžové obálce a já, vyznávačka totálního minimalismu, je nosím! téra

Žádné komentáře :