pondělí 9. listopadu 2015

kdyby nebylo.

rýmička. odstavec o nemocích nemůže chybět. šla jsem na hodinu angličtiny do kavárny, oči jako angorák, zrušila jsem téměř zbytek dne. jen do firmy na otočku jsem jela. dělají tam dobrou kávu a na tu mě vždy utáhnou. lež jako věž. potřebovala jsem v čska něco vyřídit, tak jsem to vzala při jednom. a pak jsem si doma uvařila čaj a listovala knížkou idy finkové jaro 1941. a to jsem včera začala číst toho henninga mankella a zdá se býti dost dobrý! i když finková je útlá, zítra bych to mohla během hodinové pauzy krásně zvládnout. || kryštof. neposlouchám je moc často. ale dnes mi tu běží jakýsi výběr a působí to na mě tím nejklidnějším dojmem. || už mám dva dárky. a třetí na cestě. vánoce vánoce. a sobě jsem dnes objednala nový piercing do nosu. už třináct let mám kamínek. a už nějaký čas uvažuji o kroužku. a tak je na cestě. hrozně. ale hrozně moc se mi líbí septum, ale se svojí prací ho holt nedám dohromady. když už jsme u modifikace těla. pátrám po vodovkách, kterými chci dodělat část ruky. nechci mít na ruce celý rukáv, ale vzhledem k mým tetováním na ruce to bude myslím dost dobré. || zítra divadlo. tančírna. má to prý býti dost dobré. těším se. nádech kultůry. téra

Žádné komentáře :