středa 4. listopadu 2015

Princezna. Londýn.

krásných pár dnů v lůně londýna. a tři princezny. pro draka. || odletěly jsme, přistály jsme, z lutonu jsme jely do canning town ve východním londýně, kde nás čekal náš landlord. ubytování přes airbnb. loni v berlíně skvělá zkušenost. tohle bylo poněkud slabší. náš domácí bydlel s přítelkyní v garáži, sprchu a záchod měli v jakémsi venkovním domku, aby zbytek domu pronajímali turistům. koupelna neviděla snad měsíce hadr, koště a likvidy. to byla jediná černá čmouha na celém londýně. počasí bylo brilantní. wkd teklo proudem. já si neustále udržovala hladinku. prostřídala jsem to s kávou ze starbucksu. prochodily jsme úplně všechno. na tolika místech jsem snad v londýně ještě nikdy nebyla. hodně jsme se nasmály. v neděli jsem byla v parku pokecat s j. hostil mě úžasně, stále chodil do večerky dokupovat sedmičky wkd, takže netrvalo dlouho a byla jsem slušně ko. to už přišly holky, nepohrdly pivem, já se zatím vzpamatovala a pokračovaly jsme v parku. ranní snídaně ve stratfordu nakonec padla, protože obě strany se potřebovaly prospat. obří nákupy v primarku. zjistila jsem, že jsou parfémy, které zkrátka potřebuji. viz. michael kors a jimmy choo. moje marnivé já. ||| a teď mám buď zánět hlasivek nebo angínu. to zjistím zítra. téra

Žádné komentáře :