neděle 22. listopadu 2015

včera neděle byla.

včera měla proběhnout dámská jízda. celý den mi bylo mizerně. říkala jsem si, že půjdu na chvíli, dám si čaj a pomažu do postele. ale téměř třicet osm teplota mě nahnala do postele rovnou. a dnes ráno jsem jela na pohotovost. angína. antibiotika. sejří mě to. ani vyležet pořádně to nemůžu. čekám, až zaberou antibiotika a frčím zase pracovat. || v pátek mi dorazila sada dvou piercingů do nosu. kroužky. a jsou tak mini, že je do nosu nedám. asi budu muset zavítat někam do kamenného obchodu. a to nemám žádný atypický nos, ani nemám piercing nestandardně píchnutý. to jenom čínské nosíky jsou asi trošku jiné. haha. || dnes se tu s badboyem díváme na útok na bílý dům. takový ten absolutně nereálný film, kdy černý jestřáb létá asi tři metry nad chodníkem a kdy malá dívka zastaví nálet prezidentskou vlajkou. ale co. channing tatum je chlap, na kterého se může asi dívat každá a je jedno v jakém filmu. || padal tu po ránu sníh, co mě i při cestě na pohotovost rozradostnilo. už na ten mráz i sníh čekám jako na smilování. atmosféra vánoc na mě silně padá. téra

Žádné komentáře :