sobota 28. listopadu 2015

výstup. nástup.

včera linecká, rohlíčková a úlková schůze u markét. dohodly jsme se, co která uhněte, přinese a co si pustíme za koledový set. badboy a kluci vyrazili kamsi za barovou kultůrou, a my s liškou měly chuť se na chvíli přidat. ale pánové po naší přítomnosti evidentně zase tak neprahli, a tak jsme skončily všechny tři u dannyho. přidala se k nám i sis. a nakonec dorazilo i pánské osazenstvo a seděli jsme docela dlouho. sledovali jsme chameleony, obdivovali plakáty číči v kleci, a zkrátka príma to bylo. || ráno jsem vyrazila na výstavu a očuchávala mýdla. na instagramu bijouxwestie jsou ta nejnádhernější mýdla a šumivky a na fb stránce pod stejným jménem je možné taktéž prohlížet a objednávat. || po cestě domů jsem potkala badboyovu mum, která mířila k nám. poseděli jsme nad kávou a vydali se do vánočního hypermarketu. badboy s mum šli cosi vyřídit a já šla shánět čtyři obyčejné bílé svíčky, abych mohla zahájit advent. letos jsem nějak zklamaná vánočním sortimentem v obchodech typu kik a pepco. loni jsem tam zažívala malé vánoční orgasmy už v říjnu, letos mě tam neoslovuje lautr nic. a ne, není ze mě menší vánoční trol než v roce loňském. byla jsem okouknout v takku něco hezkého na vánoční párty, ale v podstatě jsem došla ke zjištění, že ceny tam absolutně neodpovídají kvalitě materiálů. a sklíčeně jsem odešla. přeháním. protože jsem tam nakoukla zcela náhodou a nic jsem od toho neočekávala. ale i tak! odpoledne jsme trávili na venkově u badboyovy mum a bylo to hrozně príma. dostala jsem zase sklenici pampeliškového medu. užívali si pohodu. || a teď si pojedu k mým rodičům půjčit kleště štípačky, abych mohla dodekorovat kuchyň disco kouličkami, a zavěsit si dámské zrcadlo v ložnici na zeď u svého budoárku. lol. dostala jsem ho od mum k narozeninám. vyrobila na něj rám a nechala ho do toho vsadit a už chci, aby bylo na zdi! // čtu dechberoucí knihu děti si vzít nenechám od donyi al-nahi, tahle literatura je má krevní skupina. a také jsem neodolala další knize jiřího hájíčka. a na další jsem si dala rezervaci. téra

Žádné komentáře :