čtvrtek 19. listopadu 2015

when will I grow?

měla bych si chystat na zítřejší den trošku té obchodní angličtiny a hrozně na to dlabu. asi budu improvizovat. protože se mi dnes už vůbec nic nechce. včera se mi podařilo o půl osmé si zalézt do postele a dočíst usměvavého muže. a musím říct, že byť je mi kurt wallander, hlavní komisař, nesmírně sympatický, na knihu psi z rigy to nemá. ale skutečnost je taková, že se mi to líbilo a že na kupě nemám žádnou jinou knihu z knihovny. vše jsem poctivě přečetla a vrátila, a tak konečně nadešel čas na knihu mánes od františka kožíka, kterou jsem si koupila na konci léta ve výprodeji v knihovně. mám kožíkovy životopisné záležitosti moc ráda a na tuhle se obzvlášť těším. || včera na místě činu. v mém starém kabinetu. káva&cigárko. || zítřejší cesta do rumcajsova města za rastamámou padla. náhradní termín máme za dva týdny. asi ani večer s macem se tentokráte nekoná, což mi snad ani nevadí. badboy zůstává u rodičů a dodělává nějaké auto. a tak si udělám čtenářský večer ve společnosti svého psího kámoše. tohle se po třicítce občas děje, no. haha. || čekám na mráz, na sníh a na to, až začnou místní plácky a náměstí okupovat prodejci stromečků a až se pod radnicí objeví stánek se jmelím. a taky se těším na knížecí vánoce v ratibořicích, na horký mošt, na kolektivní pečení cukroví s mými kočkami, na koledy, které si budu regulérně už pouštět. vůni svíček. otevírání adventního kalendáře. a také letos pití adventního čaje. mě ten vánoční čas tak baví a těší. téra

Žádné komentáře :