pátek 13. listopadu 2015

zírám.

mě ty věci z primarku tak baví. úplně vším jsem se trefila do svého vkusu a nic mi nebude ležet ve skříni ladem, jak se mi to občas dřív stávalo. dnes jsme si s míšou u kafe pochválily všechno. a shodly se na tom, jak naše dřívější výstřihy byly prvoplánové. haha. věk, no! || usměvavý muž je skvělé napínavé čtivo. || dnes jsem vyzvedla literární dárek pro tatínka k vánocům, snad bude mít radost. || dnes jsem zabrousila do drogérie. když si dám stopku na garderobu, dojdou mi některé kosmetické věcičky a musím běžet doplnit zásoby. potěšila jsem se zase makeupem od rimmelu, dermacol se může jít bodnout. ten jeden můžu používat jen jako korektor, ten druhý truffle je za trest. uááááá. a těším se na novou micelárku od značky balea. po roce a půl, co jsem používala biodermu, do toho zkoušela skvělý eucerin a slabší vichy,  jsem si koupila lirene, kterou jsem už měla, tuším, po třetí. jsem spokojená, ale na baleu jsem moc zvědavá. zatím si trvám na tom, že nejlépe mě posloužila ta klasická kauflandí od značky blanchette za pár kaček a pak od polské značky ziaja. na tuhle jsem velmi zvědavá. || jdu připravit quacamole, jdeme k našim na fotbal, tak ať si máme na čem pošmáknout. || češi vs. srbové. go ahead! téra

Žádné komentáře :