čtvrtek 26. listopadu 2015

zvláštní.

pracuju. a cítím se skvěle. přes den. a pak přijdu domů a je mi zase všelijak. tělo se zkrátka ošálit nedá. a já s tou angínou sice bojuju, ale takovým nešťastným aktivním způsobem. dnes jsem zrušila večerní výuku a dokonce i mecheche se seniory, které domlouváme už od začátku školního roku. || na answear.cz mají velkou kupu tenisek new balance za překvapivě príma ceny. po svátcích si jedny objednám. mám troje favoritky. ty, které by byly úplně nejvíc, tam nejsou, ale je tam kupa jiných skvělých. tak uvidím, na které nakonec padne volba. || už prodávají jmelí, tak ještě ty stromečky. || zázvorový čaj budiž jmenován čajem posledních dní. úžasně prohřeje a cítím se po něm vždy alespoň o krapet blíž uzdravení. haha. || zítra si musím napůjčit v knihovně zásoby. nejlépe něco detektývního ze severu. || a důležitá schůze u markét i s liškou. společné pečení cukroví se blíží. co. a co na to? || zítra mi končí pracovní den o půl dvanácté. not bad. hello, weekend. téra

Žádné komentáře :