sobota 12. prosince 2015

nepeču sůloví, peču cukroví. ale linecké se špenátem nezní vůbec špatně.

dobré ranko. poslední den pracovního týdne byl fajn. jeden firemní kurz v tomto kalendářním roce naposledy. pak dostala bořík mašli na krk od jedné mé klientky. aby byl u vánočního stromečku fešák. a pak jeden kurz, který tentokráte neprobíhal pod stromečkem, ale mně to vůbec nevadilo! jeli jsme s badboyem domů a zajeli si koupit vánoční jedličku. || navečer jsme vezli markét na vánoční večírek do jednoho města v sousedním okrese. cestou zpátky na mě padla nezřízená únava. to se mi za volantem stalo jen jednou cestou z prahy, kdy jsme museli zastavit na benzínce, badboy mi šel pro kávu a já na dvacet minut usnula. tentokráte mě ta věčná padesátka všude téměř ukolébala. bb na mě mluvil, ale já koukala úplně do blba, vadila mi i ta tma. byla jsem ráda, že jsme doma, protože třikrát to bylo o pangejt. || vzmátořili jsme se a vydali se sednout si do měkkého gaučíku v jedné místní kavárně/restauraci. nakonec se nás sešlo osm. litovaly jsme se sis honzu, který se uvelebil mezi námi, ale naše řeči o mýdlech, kosmetice a balení vánočních dárků ho odrovnalo. vyměnil si místo se sis, že bude blíže hochům, ale roman se přes něho naklonil a pustil se s námi do debaty o mýdlech. honza se přesouval o další židli! haha. || btw víte, že je možné mít soupivníka? já ho tedy nemám, protože pivo nepiju. || zima, která venku je, to je pěkný holubník. žádný sníh, včera krapet mrazíku. || jdu zpacifikovat svoji skořápku, vyrážím za chvíli s mónou a její minielou na procházku. téra

Žádné komentáře :