pondělí 21. prosince 2015

praha stověžatá. výlet.

v neděli ráno jsme se pobalili a vyrazili do prahy. ikea jen oběd. těch lidí. cčm. chtěla jsem do tigeru, kde jsem si koupila magnetickou panenku s oblečením. pomůcka na angličtinu, když probíráme právě garderobu s děťátky. všechno mám normálně vystříhané, ale zjišťuji, že magnetky jsou mnohem lepší. měla jsem pocit že tam nutně potřebuji minikolotoč, ale badboy mi jako pětileté vysvětlil, že nepotřebuji. a od té doby, co jsem si v říjnu koupila čaj v marks&spencer, nic jiného nechci. v týdnu mi došel, a tak jsem musela doplnit zásoby. a nikde jsem se už moc nerozhlížela, jinak bych utratila jmění. || přesun do uhříněvsi. předáváme náš kufr chandlerovi a frčíme na vlak směr centrum. a pak si dáváme procházku. takovou tu vánoční. pohodovou. s kávou ve starbucksu na malostranském náměstí. v yves rocher kupuji takové ty klasické sprcháče, které jsou úžasné a přes kampu, kde hraje skvělý kytarista, stojí tam betlém, strom, voní to trdelníkem, jdeme směrem k sovovým mlýnům a pak na most, u národního divadle se zastavujeme a okukujeme dyzajn market. zase se raději moc nepřibližuju, protože potřebuju téměř všechno. a pomalu se couráme na hlavák, abychom se vrátili ke kate&chandlerovi. sedíme téměř do půlnoci. ve středu ráno odlítají již po třetí na vánoce do londýna. připisuji kátě na primark seznam šedý cardigan. ten samý, který jsem si tam pořídila v černém a doufám, že by ho tam mohli mít ještě v šedé barvě. || ráno vstávačka brzy. my sice máme volno, ale naši hostitelé musí do práce. a tak se přesouváme na harfu, kde je ještě zavřeno. přejíždíme na prosek, dáváme si v mcdo wrap a džusík ke snídani, projdeme se, a na desátou už jsme u téry. čajujeme z úžasného čajového setu po babičce. užíváme si sotva roční márinky. jediná velká škoda je ta, že wesi je v práci. dáváme si dárečky. užíváme pohody. olejová inspirace. a ani se nám v tom sychravém počasí nechce jet pryč. || zastávka v kersku se nekoná. počasí nám nepřeje. a tak přes hypermarket a rychlou návštěvu u sis&tonyho, kde s jeho tatínkem tentokráte rozebíráme bohumila hrabala, jedeme domů. || půjdu balit dárky, poněvadž jsem si koupila krásný papír se sobíky. a zítra poslední lymfo v tomhle roce. káva s míšou&ali, a večer besídka s mými kočkami. || a plánuji si už další rok. lol. téra

Žádné komentáře :