pátek 4. prosince 2015

protože by jinak nebylo.

prosinec. kouzelný měsíc. pro mě určitě. jen ten sníh a mráz mi chybí. jsem holka do zimy. v čska na náměstí v podloubí mají krásné stromečky. loni jsem tam ukořistila jedličku. přemýšlím, že cestou z angličtiny se tam stavím podívat co a jak. v neděli totiž s markét pečeme, tak aby to bylo zkompletované. || opět padl jičín s rastamámou, takže mě čeká káva s míšou. velký úklid. dělání těsta na cukroví. a zítra knížecí vánoce na ratibořickém zámku, kam se s badboyem chystáme. resp. trhy ve mlýně, tradiční pochutiny venku a zpívání, divadlo, punč/mošt, jmelí, různá vydání Babičky v kuželníku. a vyzdobené staré bělidlo. co je víc? || mám v merku nějaké dárky, dnes je asi půjdu koupit. už se mi to ve skříni plní. || dočetla jsem děti si vzít nenechám. a začínám číst od jiřího hájíčka zloději zelených koní. navíc mě včera zastavila paní knihovnice ve výtahu, že má pro mě další knihu od henninga mankella, tak jsem si ji rovnou odnesla. mankell a hájíček jsou teď moji literární favorité, v podstatě poslední dva měsíce čtu na střídačku jen je, občas to proložím něčím jiným. || včera jsem si konečně zašla do drogérie pro provocalips od rimmelu. vybrala jsem si tmavě růžovou. zkoušela jsem si ještě ostatní na hřbet ruky, včetně těch dermacolích, které mají v rossmanu v akci. večer mi markét při kafi nevěřila, že to prostě micelárkou dolů nedám. tak to zkoušela krémem a jen to rozpatlala. prostě se to nehne. včera jsem si v devět, hned, co jsem si ji koupila, nalíčila rty a dostávala to dolů až večer. mezitím jsem svačila, obědvala, svačila, večeřela, měla jsem dvě cigarety, pila jsem. a drželo to! přemýšlím ještě o červené. tolik řádků věnovaných kosmetice. no pane jo. téra

Žádné komentáře :