sobota 26. prosince 2015

protože kdyby.

není nám to v roce 2015 s álou souzeno asi. || včera druhé vánoce u badboyovy famílie. trošku divočejšího rázu, poněvadž nás byl fakt kotel a o cca sedm týdnů dříve se právě včera narodil badboyovi synovec. takže se zapíjelo. já to tedy sledovala tak nějak zpovzdálí, protože jsem chtěla jet domů. jak jsem zjistila, badboy vzdoroval alkoholu tak, že chodil pálenku lít zpátky do lahve tak, aby si nikdo nevšiml a místo toho si natáčel do panáků vodu. kolem půlnoci už to bylo slušné panoptikum. střízlivé by na prstech jedné ruky dopočítal. a byla jsem ráda, že těmi střízlivými byli všichni ti, které mám fakt ráda. jediný toníček byl zase rozparáděný pitím. komu není rady, tomu není pomoci. || přijeli jsme domů velmi pozdě, šli spát ve dvě. badboy jel po poledni dělat na svém autě a já si vegetím. čtu. převlékám postele. peru. likviduju veškerou plíseň (důsledek toho, že žijeme v přízemním bytě činžovního domu s vysokými stropy a mokrými sklepy). piju čaj. mám zánět hlasivek. kloktám šalvěj. a stále se raduji z vánočních dárků. už jsem si vyndala krásné flakónky guess seductive a beyonce heat z krabiček a přidala k jejich parťákům do mého budoáru. v pondělí si jdu do tmobilu nechat udělat mikrosimku, abych mohla začít používat nový telefon. stále je mi líto vyhodit pootevírané adventní kalendáře. a kdybych si rozbila koleno, můžu ho si ho pijánko zalepit tetovací náplastí. téra

Žádné komentáře :