neděle 13. prosince 2015

třetí adventní.

na chvíli jsem si odběhla z kuchyně. peču vanilkové rohlíčky. jsem nevybavená a mám pouze dva plechy. a na jednom si trůní dnešní badboyův dezert, který tvořil pro návštěvu k odpolední kávě. takže mám k dispozici plech pouze jeden. totiž! stala se taková věc. s markét jsme minulý týden pekly. jenže ona se na to maličko vyflákla. v tom smyslu, že dělala těsta až ráno, v den pečení, ačkoliv jsme se domluvily, že si je uděláme předem. dělala je od oka, a do těsta na vanilkové rohlíčky dala příliš másla. a tak se z toho staly mega rohle. resp. takové mega placky. chuťově výborné, ale vzhledově dost potupné. když jsme zpracovaly asi třetinu těsta, pochopily jsme, že to můžeme všechno max. tak vyhodit. badboy teda všechny napečené vanilkové placky zbouchal s tím, že jsou fakt chuťově skvělé. dostalo se mi v týdnu rady, ať do těsta přidám ještě mleté ořechy a mouku. a tak jsem tak učinila a teď čekám, co na mě z trouby ve finále vybafne. 

včera procházka s minielou a mónou, pak oběd u mých padres, a pak to největší dobrodružství! spadl mi ozdobení strom a rozbily se mi téměř všechny skleněné ozdoby. málem jsem vzteky tu fešnou jedli udupala. nakonec jsem se ovládla a ukotvila ji. jsem v rodině pověstná tím, že jsem nejméně zručná, přesto jsem dostala pár rad po telefonu, rozvzpomněla se na svá dobrodružná léta a vydolovala z paměti lodní uzel a zatloukání hřebíků a strom jsem dala do pořádku. jen ten šrám na duši, že nemám ozdoby po babičce a ty od mamuš, zůstává. || pak liška&david na zázvorový čaj. a pak telefonát. || večer s badboyem a jeho kolegy v baru. a dlouhé noční povídání. my se prostě potřebujeme. a některé věci jsou fakt psycho. || dnes jsem si zašli na hotovku do restaurace. ceny tam zůstaly daleko před rokem 2015. skvělý vývar za patnáct, svíčková se čtyřmi za šedesát pět. || odpoledne návštěva. sestřenice s desetidenním miminečkem. príma to bylo. || koupila jsem si oční nude stín od značky freedom. jsem na něj zvědavá. v paletce od makeuprevolution mi totiž už dochází. a dnes jsem čirou náhodou sledovala jedno video petry lovely hair a tam mluvila i o značce freedom a vůbec ne ve špatném. || těším se na tenhle poslední pracovní týden v roce 2015. spousta vánoční tématiky a takové té hezké atmosféry. téra

Žádné komentáře :