sobota 19. prosince 2015

včera neděle byla.

včera jsem si myslela, že je badboy u mojí sis&tonyho a pomáhá s lešením. tak jsem ho tam jela vyzvednout přímo z poslední hodiny, a on volal, že vše je dávno hotovo a je u svých rodičů, ať dorazím tam. nicméně tonyho padres mě pozvali na kávu, jezdím k nim hrozně ráda, a povídali jsme. a když už tak odcházím s tím, že mi bude áňa dělat vlasy na večer, zeptá se mě tonyho taťka, co to bude. popisuju, popisuju a nakonec pravím taková 50. léta. ukazuju mu to v telefonu, on zakroutí hlavou a říká tak to je rok 45 maximálně 48! spadne mi čelist. má i pochopení pro fakt, že jdu bez silonek. jasně že silonky do otevřených bot ne! a říká leda že bys měla takové ty ponožky s volánkem! čímž mě úplně rozseká. prý a co rtěnka? říkám hodně tmavě růžová. on na to tak tu můžeš. červenou a takhle tmavou ano. světlou určitě ne. tonyho mamka říká vyrůstal mezi ženskýma, co chceš. haha. takže jsem si dobrou půl hodinku povídala s padesátiletým pánem o kosmetice a oblečení. a říkal mi naprosto fundované věci. paráda!

áňa se mi s účesem dělala určitě dobrou hodinku a bylo to skvělé. měla jsem tam prakticky toto:
girliehairstyle.com
pouze zadní vlasy jsem měla navlněné a zčesané za jedno ucho. vypadalo to moc dobře. hrozně dobře jsem se v tom i cítila. || párty. mistr bublinkář mi i zapálil ruku. byl tam úžasný raut plný lososových tataráčků, kuřecí pečeně plněné švestkami a slaninou, rajčátka s mozzarelou, vegetariánské špízy, minizávitky z listového těsta plněné špenátem a treskou. bambilion dalších delikates. včetně minidezertíků. čokoládová fontána. || moc jsem nepila. dvě piňa colády, jedna vodka s džusem. spousta milých lidí. tentokráte jsme s badboyem nepokračovali na žádnou afterparty a šli jsme ve dvě rovnou spát, abychom v osm vstali a jeli si přebrat naše psí duo. || chvíle strávená s mojí sis u dalšího jejího prodejního stánku v moc příjemném prostředí. procházka s psíky. a nátisk balícího papíru. inspirovala jsem se holkama z číči v kleci. nat si tuhle tiskla číči na tríčo. a mně v ten moment problesklo hlavou, že by to šlo úplně skvěle i na balící papír. a protože jedna má formička na cukroví má tvar kočičí hlavy, koupila jsem si bílý papír, černou temperu, štětec, a takovou tu áčtyřku pěnu a jala se práce. vypadá to hezky. ale asi do toho nebudu balit vánoční dárky. leda že by má rodina byla ta adamsovic. poněvadž to působí tak trošku morbidně. || jdu si chvíli číst detektývku henninga mankella a asi tak do deseti minut usnu. a ráno cestujeme na dva dny do prahy. téra

Žádné komentáře :