pondělí 25. ledna 2016

cestuji, tedy jsem.

užívám si day off. myslela jsem si, že vstanu kolem půl osmé a budu si užívat válení, čtení a filmování. ale vzbudil mě o půl deváté zvonící mobil. dopoledne jsem si pustila film dítě číslo 44. četla jsem na podzim knihu, která mi přišla super. čtivá. napínavá. z ruska. to můžu. i film byl moc dobrý, byť jsem se nevyhnula srovnávání. hodně tam udělal tom hardy. já jsem stejně povrchní koza. začátek a konec filmu se od knihy lišily. ale divácký zážitek parádní. || včera dávali v kině na ukázkách film dánská dívka. dánský malíř einar wegener zjistí ve 20. letech minulého století, že se ve svém těle necítí pohodlně. a stane se ženou. v čemž ho nakonec podporuje i jeho manželka gerda, rovněž malířka. už během traileru jsem věděla, že tenhle film musím vidět! kupodivu na ulozto.cz se už vyskytuje v původním znění. dnes si ho chci pustit. hned jsem se pustila do hledání informací o malíři i jeho ženě. mám několik knih o umění a malířství, takže jsem šla i jimi listovat, ale kusé informace se objevily jen na internetu.

kromě filmů si čtu, sleduju youtube kanály, vystavuju faktury na další pololetí, piju čaj, obědvám curry, a plánuju varšavu. nakonec jsme se s holkama dohodly, že v květnu si dáme prodloužený víkend právě v polské metropoli. od nás se tam dostaneme krásně vlakem, takže nohy hore, a těším se, že tím začne má průzkumná expedice polska. odškrtnu si tím jednu položku na mém cestovatelském wishlistu pro tento rok. takže mě omluvte, jdu hledat info o varšavě. téra

Žádné komentáře :