pátek 8. ledna 2016

enjoy the little things.

konec týdne. byl to fofr. a mně se ten týden líbil. až na tu zdravotní indispozici, ale tak nemůže být stále posvícení, že jo. || ve středu jsem neviděla poslední závod turné. když jsem dorazila domů, začínalo akorát druhé kolo a říkala jsem si, že než se zvednu a přepravím se k našim, bude téměř po závodě. taťka mi pak říkal, že už bylo stejně téměř rozhodnuto, protože prevc prostě v 1. kole uletěl. těší mě skvělý druhý skok jakuba jandy. || včerejšího dne jsem se trošku bála, protože tam učím štěbetavé seniory a minikoťátka. to jsou takové ty rizikové skupiny, které hodně mluví. lol. ale brý to bylo. a mně se všechny kurzy hrozně moc líbily. všichni byli evidentně rádi, že mě vidí, a já byla ráda, že vidím je, takže fajn. večer jsem se cestou domů zastavila u našich, abych si dala s taťkou, kterému hraje kotník všemi barvami, čaj. rozebrali jsme skoky na lyžích a učebnice, podle kterých se učí jazyky na základkách. a já se pak přesunula domů. || včera jsem strávila krátký čas v čítárně místní knihovny a zaujalo mě tam v umývárně nádherné starožitné umyvadlo. dostalo se mi krátkého zajímavého výkladu o historii budovy. je to překrásná budova v centru našeho města, nádherné prostory, úžasní pracovníci. víte, já studovala v městě pod ještědem a za celou dobu jsem tam nebyla v krajské knihovně si cokoliv půjčit. fascinovala mě ta budova, chodívala jsem si tam jen tak číst nebo dělat garde někomu z mých spolužáků, ale protože v liberci byla obrovská koncentrace studentů češtiny, často tam byly mnou sháněné knihy rozpůjčované. za ty roky studia se mi stalo pouze třikrát, že v naší knihovně něco neměli. a nebyl problém to objednat meziknihovní výpůjčkou. dokonce i skripta na bohemistiku jsem tam objevila! budova je ve funkcionalistickém stylu, což já dost můžu a navržená otakarem novotným, který navrhnul i vilu čerych, ve které se natáčelo odcházení od václava havla, ta je ovšem ve stylu kubismu. každopádně místní knihovna sloužila jako obytný dům. a když jsem se začala včera pídit, zda o její historii není nějaká publikace, bylo mi sděleno, že se připravuje. takže se moc těším. 

dnes jsem si udělala radost. nejdřív v rossmanu, kde jsem si koupila rimmel match perfection makeup. jiný už nepoužívám. a teď na něj měli akci, takže jsem se předzásobila. do toho jsem hodila do košíku i krém od himalayi, který používám už několik let a je úžasný. vřele doporučuji i jejich peeling a pleťovou masku. peeling má úžasnou konzistenci a parfemaci, pleťová maska mi hodně připomíná mask of magnaminty od lushe a posloužila mi stejně dobře! cestou z práce jsem si zajela přes hráz do města s nejhezčím náměstím, kde mi ester předala paletku naked 2 od urban decay, kterou mi přivezla ze švýcar ála. jsem na ni šíleně zvědavá. pigmentace vypadá skvěle. několik beauty koček na youtube zmiňovalo, že hodně práší. hned zítra se s ní nalíčím. těším se!!! a když jsme pak s badboyem naložili našeho psího kumpána a jeli s ním na louky za obchodní zónu, po prochajdě a házení frisbíčka, kterého se náš psí kámoš bál a neustále mi skákal do náruče, jsme mrkli i do obchodů a já si koupila motivační plakát na stěnu do chodby, která je kromě velkého zrcadla a retro věšáku úplně prázdná. čeká na naši návštěvu ikey. a čtvery roztomilé nízké ponožky. s vlašťovkou. lol. || dočetla jsem muži, kteří nemají ženy od mého oblíbence haruki murakamiho. musím říct, že nejsem tak stoprocentně nadšená, jak jsem čekala, že budu. první povídka mě ze začátku příliš nebavila, ale pak to nebralo spád. další čtyři povídky se mi líbily ohromně moc. murakami dělá z mužů podivíny. takové ty, které vás odstrkují a vy je stejně budete chtít. a poslední dvě povídky šly tak nějak mimo mě. až tak moc, že jsem včera ve vaně knihu odložila a sáhla po zpravodaji z čska, kde jsem pročetla veškeré prosincové kulturní akce a i ty nastávající a hlavně recenzi na knihu plnou medailonků lidí spjatých s mým městem. jde o takové ty vcelku neznámé. bude to skvělá záležitost! || nechci dnes nic rozečítat, budu se dívat na film nevinnost. a zítra si půjčím do mojí sis dívka ve vlaku. téra

2 komentáře :

p. řekl(a)...

jak se ti libila Nevinnost? ja jsem byla mile prekvapena, jak kvalitni je to film, ani jsem to necekala!

a Divku ve vlaku ted docitam a nevim no, mam z toho takove rozporuplne pocity

téra řekl(a)...

mám ji stáhlou, pustím si ji zítra, pak řeknu, jestli líbilo či ne. ale myslím, že se mi to bude líbit. tip mi dal taťka, prý to bude můj šálek kávy, a on čte a sleduje jen dobré věci. a i na Tvůj úsudek dám :) || Dívku jsem si teď přinesla, včera mi jedna seniorka říkala, že bomba, mamka a ségra se dnes shodly na tom, že začátek je takový o ničem, ale pak se to rozběhne. jsem zvědavá. má to takovou publicitu! vzpomínám, že stejně se mluvilo o Staříkovi a ten mě nakonec od samého začátku nebavil a nedočetla jsem ho. tak snad se nebude historie opakovat :)