úterý 5. ledna 2016

je možné, že tohle jsem skutečně já?

přes svátky jsem měla problémy s hlasivkami, ale před silvestrem se to hodilo do klidu, tak jsem si oddechla. moje sis dorazila na silvestra v takovém polomrtvém stavu, kdy jí bylo fakt blbě, také ji bolel hlas a šla si hned po půlnoci lehnout. nakonec jsme spolu sdílely lože. a ráno byla ona zcela bez hlasu. i přes to odjela do prahy a tam se nejspíš dorazila. v neděli odpoledne jsme byli s badboyem u mých padres dívat se na skoky na lyžích, a v podvečer tam dorazila sis přímo z pohotovosti. chvíli jsme tam všichni poseděli a pak se rozešli domů. večer mě doma opět začal bolet hlas, včera to bylo fakt blbý a dnes jsem i já skončila na antibiotikách. zánět hlasivek. vykračovala jsem si sněhem domů, dopíjela čaj z termohrnku a ještě hodinu a půl si užívala domácí pohodu. až na půl jedenáctou jsem vyrazila učit. doktor zmiňoval cosi o neschopence, ale to se nás osvč netýká. prý ty stejně v práci nepolevíš, viď? tak aspoň nepij moc kafe a nekuř. s prací ho fakt neposlechnu, ale kávu jsem omezila markantně. za celé dlouhé vánoční volno jsem měla dvě espressa, dvě latté a jedno cappucino. byla jsem doma šestnáct dní! a cigaretu jsem měla naposledy na silvestra. nepřestávám kouřit, ale nějak to teď nepotřebuju. až se vyléčím. 

kdykoliv se dostanu na youtube, že si pustím nějakou hudbu, vykydnu u některého z beauty kanálů. občas sleduji getthelouk. víte, že tuhle holčinu pamatuju ještě z dob, kdy nedělala kosmetiku, ale psala úplně normální lifestylový blog? tyhle blogy mi chybí. už téměř zanikly. char, ailyn, ävchen, cass, natálije, lucka, dee, flamme, ... kde jste? lucka funguje pořád, zaplaťpánbůh za to! cass taky. natálije málo. dee ještě méně. kde je flamme? od té doby, co nefunguje bloguje.cz o ní nic nevím. a to jsem její život s malířem v grenoblu neuvěřitelně hltala. || zpět k věci. poslední dobou ráda sleduji petru lovely hair. u nikoho mě nebaví žádné líčící tutorialy, to sleduju max. kolem halloweena. ale baví mě nové věci, tipy, recenze. dnes jsem čirou náhodou narazila na kateřinu kristelovou. vždycky jsem si myslívala, že je to taková pseudohvězdička, která nejspíš nic moc neumí. každopádně minimálně je to moderátorka. a má youtube kanál o kosmetice. má skvělý projev na kameru a moc mě baví. || tak jsem si vylila srdce. teď si jdu chvíli číst a pak zase za mládeží. dnes jsem jela do čska do firmy, ale dvě hodiny tam najednou odpadly. pozdě. takže mě těší, že jsou zaplacené. a já jela na tři hodiny domů. fair. téra

Žádné komentáře :