sobota 23. ledna 2016

je němý. vychovaly ho srny.

tak si tak mlčím. stal se ze mě regulérně němý bobeš. jen s tím rozdílem, že mě nevychovaly srny. inspirovalo mě to natolik, že si dnes pustím večer něco od cimrmanů. byla jsem dnes sama doma, alespoň mě to nesvádělo k nepravostem, tedy k mluvení, a tak jsem viděla film s lídou baarovou dívka v modrém, a pak film s tomem hanksem a sandrou bullock neuvěřitelně hlasitě a nesmírně blízko. hezky vymyšlený film, který mě ovšem nijak nezaujal. a to jsem na něj dostala tip během týdne dvakrát. dočítám zločin na starém městě pražském. je to strašně milá knížka, byť s názvem a dějem maličko morbidním. ale copak dětská literatura může děsit? || objednala jsem si z aliexpressu ještě krásnou kočičkovou brož. takovu tu harajuku. nebo taková jako by vypadla z koláže u žilinky. lol. || s míšou čiperně komunikujeme ohledně tallinu či rigy, ale zdá se, že tam nízkonákladovky za pár stovek zkrátka nelítají. ještě okukujeme varšavu. autem. jsou tam úžasná ubytování přes airbnb. polsko mě celkově moc moc láká. a to ho mám za humny. znám z něho pramálo. 

objevila jsem internetový obchod elnino, kde mají tvářenky od boujois pod dvě stovky. krása nesmírná. ale já se teď budu těšit z tvářenky od thebalm, mám ještě jednu od alverde, a tak si nejsem jistá, že jich potřebuju víc a že bych je měla kupit. téra

Žádné komentáře :