pátek 15. ledna 2016

jen na skok.

odzdobili jsme vánoční stromeček a mám pocit, že náš obývací pokoj se stal takovým malým tanečním sálem. je tu strašně moc místa a postrádám útulnost. zase si zvyknu a útulné to bude, ale jedlička mi tu zkrátka schází. || kupodivu jsem dnes ve čtvrt na šest vyskočila hned po prvním zazvonění budíku. žádné oddalování. venku sníh. způsobilo mi to takovou radost, že jsem se těšila, až si vyhopkám na chodník a udělám pár stop. toť má úchylka. pak tři kurzy ve firmě. a príma seniorský, kde se mi moje studentky málem vyznaly ze svých citů. teď to zní hrozně ironicky. ale myšleno to tak rozhodně není! zkrátka najednou z nich začala vypadávat, jak moc jsou šťastné, že na kurz chodí, jedna paní v prosinci kvůli rekonstrukci doma nechodila  a prý se jí hrozně stýskalo. to potěší! lol. || dobrá káva v popoledním kurzu. a pak už víkend.|| dnes revoluce v mé péči o pleť. žádný clarisonic za velké prachy ani jiný bzučivý čistostroj. koupila jsem si úplně obyčejný dětský kartáček na vlasy. je tak jemňoučký, že stačí jen troška čistícího gelu na navlhčenou pleť a krouživými pohyby kartáčkem čistím. tradááá. dobře, není to z mé hlavy. moje kamarádka markét dostala tuhle radu od kosmetičky. takže je to kovaná rada. samozřejmě. || vezu dvě knížky mojí oblíbené paní evě. mojí studentce-seniorce. prý vy jste můj miláček, terezko. a dostali jsme s badboyem oba čokoládový bonbon. haha. 

lídl. jeli jsme tam jen pro pečivo a trošku té zeleniny. a taky olivový olej, se kterým teď dělám takové psí kusy. || koupila jsem si tam posilovací pomůcku/přístroj na břišní svalstvo. do léta si tam asi upeču buchtičky. a také legíny. víte, každý tu značku oblečení tak chválí, ale mně téměř ve všem připadá, že je jen a jen polyester. ale proti gustu... 

rozjasňovač mě hrozně baví. a od té doby, co mám doma paletku naked od urban decay, miluju každodenní líčení očí! ty stíny mají tak úžasnou pigmentaci! a i bez báze mi vydrží celý den, aniž by se hnuly. a stejně tak přes ně i linky. sic v paletce práší, ale co? || zítra tak o deset čísel vlasy dolů. takhle dlouhé, jak je mám teď jsem je ještě nikdy neměla. kus pod lopatky. potřebují dýchat. konec hlášení. téra

2 komentáře :

p. řekl(a)...

na obleceni z Lidlu mi nesahej, tricka a tak kupuju jen tam, jsou levny a docela kvalitni, nepruhledny, bavlna, ale chce to hodne vybirat, treba pyzama a takovy modni veci maji hrozny, kalhotky a tak zas docela dobry, leginy, jak ktery, ale stejne radsi nosim dvoje, pro jistotu (ted jedny zatepleny a jedny tenky :))

téra řekl(a)...

kupuju si tam legíny na cvíčo, ale všechny tuniky, které jsem tam osahala, mi připadaly hrozně umělé, asi jdu po špatných věcech :XD