pátek 29. ledna 2016

když radost, tak veliká. měla by být.

instagram.com/terkalovescoffee
nejhezčí dárkové tašky mají u vietnamců! nemohla jsem si tam dnes vybrat, kolik jich tam bylo a jak hezké byly. spousta na způsob vintage. nakonec jsem koupila na dárek tu pařížskou. ale myslela jsem si, že si jich vezmu víc. do zásoby. a na rozstříhání. na koláže. a pak jsem měla po cestě drogerii teta, nakoukla jsem, v akci poslední dvě máslíčka od astoru. mám je v merku už nějaký ten pátek. spíš měsíce. ale nechtělo se mi zase ně dávat těch stosedmdesát nebo kolik. a teď za pade. beru. jen parfemace je příliš sladká. ale jinak jsou tenhle odstín i konzistence božský. || za chvíli vyrážíme já a psí duo na chvíli ven. a pak vana. křížovky. knížky. film. večer bar. asi zase dejavue. ale to dám. bude tam moje sis. to mě jediné těší. || téra

Žádné komentáře :