neděle 24. ledna 2016

Lída Baarová.

jo, byla jsem ovlivněná všemi recenzemi, které byly za pár posledních dnů napsány. režie renč. obdivovatelé babiš, zeman. to je na jednoho silný kalibr. ale nadšení, že byl vůbec natočen nějaký film o lídě baarové. hned v počátku inspirace helenou třeštíkovou, jen v podání rasta dívčiny píšící diplomku o ženě, jejíž milenec poslal do plynu dívčiny prarodiče. dívka vyzpovídala baarovou v roce 2000, těsně před její smrtí. trošku to časově nesedí. joseph goebbels byl zvíře. renč z něho udělal takového pitomečka, se kterým se dalo snadno zametat. a i z hitlera udělal tajtrlíka, který se ostýchal žen. táňa paunhofová se mi nakonec jako lída líbila. ten film mě nijak nenadchnul. poslední půl hodinu jsem si občas zívla. na druhou stranu jsem moc ráda, že jsem na film do kina šla a třeba se na něj ještě někdy s odstupem času ráda podívám. téra

update: magda goebbelsová a lída, které se navzájem málem topí. wtf?

4 komentáře :

Magee řekl(a)...

Tak ja vubec nevim jestli na to jit...

téra řekl(a)...

Marti, běž! udělej si svůj obrázek. pokud to budeš brát jen jako pokus o příběh Lídy Baarové a nebudeš v tom hledat nic extra navíc, nezklame Tě to. snad :)

p. řekl(a)...

ja si to stahnu, az to bude online, skoda penez...

téra řekl(a)...

holky, já tak nějak tušila, že se mi to nebude líbit. a většinu lidí kolem mě, co to viděli, to také nenadchlo. takže asi fakt radši doma grátis bude lepší :)